easycom / luni, 19 apr 2010
Vitamina Muzicala / Episodul 10 / Atmosfera si un zambet

Un manelist si un rocker sunt condamnati la moarte. In ziua executiei, amandoi sunt dusi in camera de gazare. Ca de obicei, directorul inchsorii ii intreaba pe cei doi despre ultima lor dorinta, inainte de a trece pe lumea cealalta. Primul intrebat este manelistul, care - cu o fata care se lumineaza dintr-o data - ii raspunde "Apai, domnu`, vreau si eu sa mai aud o data melodia "De ce ma minti" de Liviu Guta". Directorul ii spune ca dorinta lui se poate indeplini fara ...
5 comentarii / citit de 1827 ori
dianavlase / joi, 15 apr 2010
Si vedetele din Romania au tatuaje!

Tatuajele, departe de a fi un subiect tabu, sunt laimotivul vedetelor care vor sa certifice (daca ar mai fi nevoie) ca sunt altfel. Cel putin afara... La noi, lucrurile nu stau chiar asa, sunt cateva vedete care au decis sa se tatueze, dar nu atat de multe incat sa facem mare valva pe marginea acestui subiect. Desi media de varsta a celor care se tatueaza este undeva pe la 25, nu suntem surprinsi nici cand auzim de oameni "in etate" care aleg sa faca cate o nebunie de ...
19 comentarii / citit de 23615 ori
easycom / miercuri, 14 apr 2010
Enya - The Very Best Of [recenzie album]

Cand ma gandesc la muzica buna ca si concept sau ideologie, nu pot sa nu ma gandesc automat la una dintre top 10 voci ale lumii, Enya Brennan. Intotdeauna am fost un fel de fan, cu toate ca in acelasi timp n-am fost absolut convins de maretia muzicii ei, de talentul sau vocal, imens. Asta, pana saptamana trecuta, cand am avut ocazia si capitalul necesar pentru a-mi cumpara "Best Of"-ul ei lansat anul trecut. Acum... eu in general prefer compilatiile de acest gen si nu ...
2 comentarii / citit de 3466 ori
easycom / luni, 12 apr 2010
Vitamina Muzicala / Episodul 9 / Bucati de aur

Good day si bine v-am regasit dupa o pauza bine-meritata de doua saptamani, la ceea ce stiti ca este momentul culminant al fiecarei luni, si anume vitamina muzicala a saptamanii. Cu 8 episoade aka primul volum din aceasta serie, urmeaza cel de-al doilea volum, care incepe cu episodul 9 si se va sfarsi cu cel de-al 16-lea. Ramaneti pe-aproape fiindca am o lista pregatita special pentru voi, plina de muzica de cea mai buna calitate. Ca veni vorba de liste complete, cu ...
1 comentarii / citit de 1618 ori
easycom / vineri, 09 apr 2010
Amy Macdonald - "A Curious Thing" (recenzie album)

Dat fiind faptul ca acest site promoveaza muzica buna, am facut si eu un obicei din a "vana" albume noi, care merita sa fie ascultate si colectionate. Un asemenea album este si "A Curious Thing", semnat de tanara Amy Macdonald, care a debutat pe scena muzicii britanice in 2007 cu albumul "This is the Life", apoi devenind un no.1 star datorita pieselor "Mr. Rock and Roll" si "This is the Life". Mereu mi-a placut sa urmaresc artisti-boboci dar, in ultimul timp, am ...
1 comentarii / citit de 2668 ori
AlexV2 / marți, 06 apr 2010
Coltul Tehnic - Mesaje MIDI

Introducere: Luand in considerare faptul ca pe acest site intra multa lume care intr-un fel sau altul spera sa faca ceva in muzica - adica se implica activ in acest fenomen, m-am gandit ca ar fi o idee buna sa ne ocupam putin si de partea tehnica a ceea ce inseamna muzica, fiindca hai sa fim sinceri: fara instrumente si studiouri - care de altel sunt pline de aparatura specifica - nu ajunge niciun artist pe rafturile magazinelor. Aria tehnica a muzicii este linkul intre ...
3 comentarii / citit de 1543 ori
dianavlase / luni, 29 mar 2010
Nu ne place Romania, dar ce ne mai place... romaneste!

Hip-hop-ul, unul dintre genurile muzicale care isteriza publicul mult inainte sa apara astia cu "piuitorile" lor, a intrat, la un moment dat, intr-un con de umbra. Aceea a fost perioada terifianta in care unii cantareti de hip-hop s-au ingropat in cartiere si - de atunci - nu s-a mai stiut nimic de ei (fericitii!!!), altii si-au stramtat pantalonii si si-au lasat breton, ca sa poata produce house, iar altii (multi? putini?) au inceput sa cante despre cat de naspa ...
17 comentarii / citit de 2575 ori
Puggy / duminică, 28 mar 2010
Universul Mylene Farmer - Je te rends ton amour

Stau de citeva ore si cuget, la modul in care sa abordez aceasta creatie si felul in care sa scriu ceea ce urmeaza sa scriu. Ca sa fiu sincer cu voi, nu-mi este deloc usor sa exprim prin cuvinte ceea ce vrea sa transmita aceasta melodie, si-mi este teama ca nu cumva sa omit detalii importante, care fac din fiecare ascultare o noua experienta. Catalogata ca fiind una dintre cele mai bune creatii ale artistei, Je te rends ton amour aduce in actualitate un subiect ...