dianavlase / joi, 04 mar 2010
Monica - Everything to me

Din categoria chestii noi care apar pe glob, am ales pentru voi clipul brand new (2010) al Monicai, "Everything to Me": Nu am ales acest clip pentru ca mi-ar placea foarte tare, ci pentru ca - la un moment dat - Monica s-a bucurat de cele 15 minute de faima, dupa care a intrat intr-un con de umbra... dar ce zic eu de umbra, un con cu intuneric total. Va amintiti piesa asta? O piesa foarte buna la vremea respectiva, care s-a bucurat de un ...
comenteaza stirea / citit de 1221 ori
dianavlase / marți, 02 mar 2010
Smiley, un artist corect!

Aseara am vazut, pentru prima data, clipul piesei "Plec pe Marte" la televizor. Banuiesc ca toata lumea, macar din curiozitate, a vazut clipul, nu? Am ramas pe respectivul program muzical pana cand s-a terminat piesa, lipita (efectiv) de ecranul televizorului. Clipul are o idee foarte buna, care se muleaza perfect pe ideea melodiei, are poveste (chiar o poveste inedita, pentru "tarisoara") si - cel mai important, probabil - are calitate. Ceea ce mi-a rasunat in gand, ...
48 comentarii / citit de 2599 ori
easycom / luni, 01 mar 2010
Vitamina Muzicala / Episodul 5 / Momente ...

Yello! Bine v-am regasit la al cincilea episod din vitamina muzicala. Incep sa se adune, ha? Asa si trebuie. Avansam pe aripile muzicii bune, descoperind ceea ce unii inca nici n-au visat. Fiindca muzica este vis, este o lume paralela mult mai expresiva decat cea pe care o traim, zi de zi. Aceste linii melodice defindesc momente din viata noastra, combinatiile instrumentelor muzicale ne ofera o textura colorata in jurul nostru, un peisaj imaginar cu efect de aloe pe ...
5 comentarii / citit de 1965 ori
dianavlase / miercuri, 24 feb 2010
Cata muzica este in industria muzicala?

Cine are nevoie de muzica? Am observat ca sunt foarte multi oameni care traiesc, bine mersi, fara sa asculte pic de muzica. Pot sa dau cateva exemple celebre, cum ar fi Anastacia (care a declarat muzica o enerveaza si ca nu a cumparat in viata ei un album... Ciudat?!?!) sau Mircea Badea al nostru. Cu toate acestea, consumatorii de muzica spun ca nu ar vedea existenta fara acest fundal sonor: "Ai nevoie de muzica pentru orice doresti sa sarbatoresti. Romanii sunt un ...
10 comentarii / citit de 1527 ori
Puggy / miercuri, 24 feb 2010
Universul Mylene Farmer - "Optimistique-moi"

Universul Mylene Farmer isi deschide din nou portile astazi, pentru a doua oara, de aceasta data cu o ocazie speciala. Ziua de luni, Februarie 22, anul curent, marcheaza zece ani de la lansarea unuia dintre cele mai asteptate single-uri farmeriene. Se intimpla intr-o zi de marti, a lui 2000, cind, dupa o perioada destul de lunga de asteptare, Optimistique-moi vede in sfirsit lumina zilei, spre bucuria fanilor care asteptau cu sufletul la gura acest ...
2 comentarii / citit de 2278 ori
easycom / luni, 22 feb 2010
Vitamina Muzicala / Episodul 4 / Cafea si Croissant a la Heathrow

Buna ziua si bine v-am regasit la un nou episod de Vitamina Muzicala. Nu stiu cum e pe la voi, dar pe-aici vremea a luat-o usor spre cald. Ei, nu e inca primavara, dar incepe sa miroase a altceva decat iarna. Fiind totusi inca prea rece sa ne perindam pe-afara, va invit la un zbor imaginar pana la Londra. Cei care deja s-au speriat de ideea zborului, va asigur: e "100% accident free". Destinatia este aeroportul Heathrow... si atat. Nici macar nu vom iesi din acest gigant ...
4 comentarii / citit de 2944 ori
easycom / luni, 15 feb 2010
Vitamina Muzicala / Episodul 3 / Cu capul in recycle bin-ul unui manelist

Guten morgen si bine v-am gasit, sub zapada de un metru cu care ne-a surprins, din nou, iarna. In timp ce voi, in weekend, v-ati excavat masinile de sub zapada, pentru ca azi sa puteti ajunge la serviciu, eu m-am luptat cu viscolul, ca sa repar niste calculatoare. Intamplarea face ca, de multe ori, am pus mana pe PC/laptopurile unor manelisti consacrati. Poate suna ciudat, dar cel mai interesant moment in repararea unui calculator reprezinta deschiderea recycle bin-ului. ...
6 comentarii / citit de 4045 ori
Puggy / sâmbătă, 13 feb 2010
Universul Mylene Farmer - "Desenchantee"

Despre Mylene si al ei univers, s-au scris multe de-a lungul anilor. Un univers care isi schimba fata in functie de cine il priveste. Un univers unic, in care se refugiaza de fiecare data si pe care ni-l prezinta prin cuvinte cu grija alese, prin poezii, uneori complexe, un univers criptat din care ne vorbeste despre ea, despre temerile ei, despre iubirile ei, despre sperantele ei. Univers in care te regasesti si pe care il redescoperi la fiecare ascultare. "Ainsi soit ...