dianavlase / marşi, 02 feb 2010
Celulita si corzile vocale sau... ca nuca-n perete!

Exista o mare diferenta intre monden si artistic, desi au zone unde se intalnesc... Dat fiind faptul ca mai multe persoane din zona mondena m-au rugat sa scriu articole pe muzicabuna.ro, articole care nu ar fi avut nicio legatura cu muzica, m-am gandit sa clarificam si aceasta dilema (veche?). Desi echipa muzicabuna.ro are un apetit destul de ridicat pentru barfe, rautati, insinuari si restul mesajelor mai mult sau mai putin subliminale, asta nu inseamna ca punem pret ...
17 comentarii / citit de 1823 ori
easycom / luni, 01 feb 2010
Vitamina Muzicala / Episodul 1 / Mari artisti ai Lumii

Neata buna si bine v-am gasit la prima editie a noii serii de critica muzicala, mai precis "Vitamina Muzicala"; ca sa nu incepeti saptamana cu ritmurile maneliste ale soferului de troleibuz sau ale colegilor de serviciu, care sunt, inca, pe jumatate bauti de la cheful "belea" la care au fost in weekend. Daca nu v-ati aruncat ochii somnorosi pe calendarul de anul trecut, azi este 1 februarie si afara este frig. Foarte frig... Atat de frig incat piure-ul se numeste ...
9 comentarii / citit de 2769 ori
dianavlase / joi, 28 ian 2010

Cumperi azi sau furi maine?

Fara doar si poate, fiecare dintre voi a observat ca muzica a devenit un... consumabil. Artistii au renuntat de multa vreme sa mai creeze ceva "nemuritor", dar vina nu este numai a lor. Pentru ca publicul a inceput (de cativa ani) sa priveasca muzica ca pe un produs. Si ca orice produs, se cumpara (sau se pirateaza, in cazul de fata), se consuma si se arunca la gunoi. Dar mai marii industriei au gasit si pentru "apucaturile" publicului, cateva solutii. Albume... ...
3 comentarii / citit de 996 ori
dianavlase / miercuri, 20 ian 2010
Akcent, cu piesa noua!

Am fost foarte surprinsa cand, intr-un interviu, cineva (o draga prietena) m-a intrebat cum ar arata clasamentul meu, cu privire la cele mai bune trupe/cantareti ai anului trecut. Si printre numele pe care ea mi le propunea, erau si baietii astia. Din perspectiva publicului din Romania, Akcentii nu au avut un an foarte bun, insa lucrurile nu stau la fel cand vine vorba despre (deja mentionatele) iesiri "afara". Ba, dimpotriva, se pare ca pe baieti nu ii intereseaza ...
20 comentarii / citit de 4773 ori
easycom / miercuri, 20 ian 2010
Cel mai mare hit romanesc din toate timpurile...

Sau nu... Oricum, suntem mari, giganti chiar, si daca ar exista vreun superlativ absolut pentru "gigant", noi sigur l-am intrupa. Iar cand spun "noi", ma refer la "ei", cei din industrie... Am ajuns la o concluzie: piesele intr-adevar bune sunt cele despre care nu vorbeste nimeni si, prin extinderea exemplului, cele care nu se gasesc in magazine si nici pe "iutub". Destul de recent s-a scris despre exportul muzical, cu care ne mandrim. Si, ca prin minune, iata ca ...
14 comentarii / citit de 4064 ori
easycom / miercuri, 13 ian 2010
H1N1 vs. Manele

Initial, m-am gandit la ciuma, insa tristul adevar este ca toti cei care au avut vreo experienta cu acest virus, sunt deja prin spatiul infinit al nemuririi. Culmea este ca tot ei o duc mai bine... Nu stiu cum este dincolo de granita zenitului, dar am impresia ca nu poate fi mai rau decat aici. Si nu spun asta pe un ton pesimist, cu ganduri sinucigase, ci (mai grav) atacat, pe de o parte, de un virus, pe de alta parte, de un alt virus!!! Despre ce vorbesc? Pai, cand ...
18 comentarii / citit de 3358 ori
dianavlase / miercuri, 13 ian 2010
Visul artistului roman

Imediat dupa ce mi-am dat seama cat de pompos suna titlul, m-am decis sa transform acest articol intr-un eseu. Daca i-ar intreba cineva pe artistii romani despre marele lor vis (ne referim la planul profesional), fiecare dintre ei ar raspunde, ca doreste sa aiba succes "afara". Ce inseamna acest afara? Sa fii difuzat la radiouri, transmis la televizor, cerut la concerte... de publicul din alte tari. International, care va sa zica. Primul gand care imi vine in ...
13 comentarii / citit de 2074 ori
dianavlase / marşi, 05 ian 2010
Timbaland - Shock Value II [recenzie album]

Unii l-ar numi "cel mai mare producator" din industria internationala, dar eu m-as limita la "unul dintre cei mai mari", nu pentru ca nu mi-ar placea foarte tare, ci pentru ca zvonurile incasarilor spun altceva... Daca albumul "Shock Value", lansat pe 3 aprilie 2007, a fost ca o bomba muzicala (care a trantit pe toata lumea pe spate), pe 8 decembrie, 2009, Timbo s-a intors cu "Shock Value II". Un album despre care multi spun ca nu se ridica la nivelul asteptarilor ...