OwaranaiYume / luni, 04 oct 2010
Vitamina Muzicala / Episodul 20 / Felinare

Noaptea este ziua celor care cauta in ei si nu in altii. (Bradut Covaliu) - Mai adu-mi o bere! ii striga fata barmanului. 22:13. Orasul e mic, dar e plin de baruri si puburi. Si de oameni care le populeaza. - N-ai zice ca tipa e genu' care bea mai mult de doua guri de alcool ! Ea, tipa, chiar e genul care se opreste dupa doua guri de bere. Dar nu azi. A plecat in fuga de acasa, doar ca sa intre in primul bar. A comandat o doza inocenta de cola. Tamplele intre ...
1 comentarii / citit de 1963 ori
webmaster / vineri, 01 oct 2010
[Articol concurs] - EUROPE is back!

In ultimul timp nu s-a scris aproape nimic despre trupa EUROPE, trupa rock care de altfel a concertat de curand la noi in tara, la Targu Mures. Despre ea se stie ca este o trupa care canta "The final countdown" si e mare pacat ca nu au promovarea necesara valorii lor. E adevarat ca melodia e cel mai cunoscut imn rock al tuturor timpurilor - in opinia unora - si e melodia care i-a facut celebri. Dar sa lasam trecutul in urma si sa privim in prezent si sa vedem lucruri ...
18 comentarii / citit de 2468 ori
webmaster / vineri, 01 oct 2010

[Articol concurs] - Curajul de a reveni... dispare

Critica muzicala...? As avea atatea de spus despre muzica de tip comercial din ziua de azi incat nu stiu daca mi-ar ajunge o zi. Avem artisti buni in tara noastra, care au piese bune... doar ca nu au parte de o promovare pe masura. Pur si simplu, reusesc sa rasara din marea de non-sensuri, pentru ca apoi acea "mana-salvatoare" care sa ii scoata la rampa total, sa nu mai apara. Si totul se transforma in scrum. E bine totusi ca mai avem artisti care au reusit cat ...
7 comentarii / citit de 1657 ori
easycom / vineri, 01 oct 2010
Hip-hop... sau cum faci bani din saracie

In timp ce dincolo de ocean Travis McCoy se vaita ca vrea sa fie miliardar, in mica noastra tarisoara, uitata chiar si de Dumnezeu, manelistii si-au facut deja gramezile de bani, cantand acum despre cum le invart ei cu furca, asemenea unor eroi, iar cei care n-au mai gasit loc la comoara, bazandu-se pe aceeasi mentalitate, s-au gandit sa faca... hip-hop? Ceva pe-acolo... Trebuie sa admit ca ador fenomenele din industria muzicala. Nu ca ar fi ele de calitate si ne-ar ...
54 comentarii / citit de 5735 ori
OwaranaiYume / luni, 20 sep 2010
Vitamina Muzicala / Episodul 19 / Odata ca niciodata ...

Astazi vorbim despre basme. Nu, nu Harap Alb. Si muzica spune povesti. Si oamenii spun povesti despre muzica. Ca un fel de relatie parazit-gazda benefica. Mai nou, oamenii spun povesti despre oameni de pe urma muzicii. Ati observat vreodata la oameni o reticenta in a spune genul de muzica preferat? Sau muzica preferata? Daca vorbesc cu un tip pletos si cu pierce in limba, vor spune ca adora Disturbed. Daca vorbesc cu un individ care umbla prin cluburi, nu vor uita sa ...
6 comentarii / citit de 2050 ori
easycom / joi, 16 sep 2010
S-au topit ghetarii si muzica s-a dus cu ei ...

Prognoze, speculatii, calcule si peste toate vine... realitatea ironica si deseori mult prea dura. De incalzirea globala se vorbea ca despre masinile zburatoare acum 20 de ani, dar iata ca exista deja ambele, mult inainte de termenul propus sau asteptat. Asa imi faceam si eu prognoza disparitiei muzicii de calitate din spatiul mioritic. Mai bine zis, presimteam ca succesul manelelor la un moment dat va intra in atentia directa a caselor de discuri si pentru a capta ...
78 comentarii / citit de 5740 ori
easycom / vineri, 10 sep 2010
Fosila anului: Miss Ventura

Se numeste (mai nou) Miss Ventura, dar uitandu-ma la buzele ei extra-mega-hiper accentuate, involuntar imi vine sa ii spun Miss Ventuza. Ca vorbim despre o "ea", am stabilit deja, dar pentru a relationa cu titlul, va trebui sa ne adancim coatele in noroiul muzicii pop-balkanice de alta-data. A fost "Prima Iubire" cu o "Noapte de vis" apoi si-a facut de cap ("Imi fac de cap"), a crezut ca e "Vremea ei (mea)", dar intr-un final a fost... "Prea tarziu". Destule indicii sa ...
25 comentarii / citit de 3198 ori
OwaranaiYume / luni, 06 sep 2010
Vitamina Muzicala / Episodul 18 / Ultima simfonie de august

El e un tip inalt,slab,genul care poarta camasa peste tricou. Genul care pleaca fara sa spuna nimanui. Il vezi ridicandu-se,luandu-si sapca gri in cap si plecand. Dar nu il opresti. Te uiti cu coada ochiului la el si vrei sa-i spui ceva, dar nu poti sa-l opresti. Cand se indeparteaza, te intrebi daca se va mai intoarce. E posibil sa se intoarca dupa 15 minute cu trei mere in mana. Si ea va rasufla usurata,chiar bufnind in ras ca s-a putut gandi ca el s-a suparat. ...