MuzicaBuna / miercuri, 12 feb 2014

Sergiu si Andrei au o mare rugaminte: Sex in trei

Dupa ce si-au exprimat una din dorinte (si nu doar a lor ci a tuturor barbatilor) prin intermediul melodiei "Mica rugaminte", Andrei si Sergiu au acum o "Mare rugaminte". Baietii ne-au obisnuit cu stilul lor aproape romantic de a transmite unele dintre cele mai "murdare" ganduri din mintea barbatilor. Dupa melodia "Mica Rugaminte" din care multe femei, mai mult sau mai putin conservatoare, sigur au inteles mesajul si chiar poate au devenit mai receptive la nevoile ...
2 comentarii / citit de 14373 ori
MuzicaBuna / marți, 06 aug 2013

Manelele vor fi studiate la Conservator

Cursul de manele care se preda la Conservator are o durata de sase saptamani. Initiativa, care apartine profesoarei Speranta Radulescu, i-a scos din sarite pe cursanti, dar si pe ceilalti dascali. Controversatul curs se va tine in fiecare zi de vineri. Cursul este promovat printr-un afis postat chiar in holul Conservatorului. Curiozitatea este cea care ii impinge pe studenti sa il citeasca, dar cei mai multi sunt dezgustati. "E o mare nebunie ce fac. Nu stie prea ...
2 comentarii / citit de 12586 ori
MuzicaBuna / joi, 30 mai 2013

BENETONE Band a sarbatorit 3 ani de classic rock

Sambata, 25 mai, Route 66, ora 21:00. Liniste. Doar doua mese ocupate de pustii de la Rock Force (si ai lor parinti) care tocmai si-au terminat probele de sunet. Totul e pregatit. Se face pentru a 1000-a oara o trecere in revista a ordinii in care se va desfasura tot. "Ai zice ca devine mai usor dupa 3 ania...". Nu, emotiile sunt aceleasi. Nu se poate altfel atunci cand motorul pentru ceea ce faci este pasiunea puternica si credinta nestramutata ca ACESTA este drumul ...
1 comentarii / citit de 10393 ori
MuzicaBuna / luni, 20 mai 2013

Eurovision 2013 a fost castigat de Danemarca

Editia cu numarul 58 a celui mai mare concurs muzical din Europa - Eurovision, a fost castigata de Danemarca prin Emmelie de Forest si piesa "Only Teardrops". Cezar Ouatu a facut un show bun cu piesa "It's my life" insa a reusit sa se claseze doar pe locul 13. Malmo Arena a fost gazda finalei Eurovision 2013, unde spectatorii au avut parte de surprize mari. Danemarca s-a impus destul de clar cu 281 de puncte, la o diferenta apreciabila fata de Azerbaijan si cele 234 ...
1 comentarii / citit de 13015 ori
MuzicaBuna / vineri, 10 mai 2013

Barbatul cu cel mai mare penis din lume s-a apucat de cantat

Jonah Falcon s-a apucat de cantat. Nimic ciudat pana aici. Multi se apuca de cantat chiar daca nu au nicio treaba cu muzica. Dar de data aceasta vorbim despre barbatul cu cel mai mare penis din lume , care s-a gandit sa debuteze in muzica. Si despre ce altceva putea sa cante decat despre penisul sau. Si unde mai pui ca a facut si un videoclip pentru piesa "It's too big" in care avem parte de o gasca de baieti si o blonda care se minuneaza de organul genital al lui ...
5 comentarii / citit de 13337 ori
MuzicaBuna / miercuri, 10 apr 2013

Super Show oferit de Casa presei in Club Spice

Vineri seara clubul Spice a gazduit un super concert al trupei Casa Presei. Robert Turcescu ne-a incantat atat cu piese proprii cat si cu cover-uri, toate intr-un super show care a antrenat publicul si ne-a transmis multa buna dispozitie. Trupa Casa Presei este formata in mare parte din jurnalisti pasionati de muzica, unii dintre ei avand chiar serioase studii muzicale. Componenta trupei este: Robert Turcescu (voce, chitara), Gabi Basarabescu (clape, voce), Radu ...
comenteaza stirea / citit de 3460 ori
MuzicaBuna / joi, 04 apr 2013

"Doi in unu" vs "Unu-ntr-altu"

Acum ceva vreme Delia ne-a uimit reusind sa il convinga pe Mihai Bendeac sa cante alaturi de ea o melodie. Desi Bendeac si-a mai aratat talentele de cantaret in cadrul emisiunilor lui de divertisement, doar acum putem spune ca si-a facut debutul in muzica. "Doi in unu", colaborarea Deliei cu Bendeac, a fost primita foarte bine, a fost postata pe Facebook de sute de ori, iar mii de indragostiti au dedicat-o persoanei iubite. Dar pana sa ii traca perioada de ...
comenteaza stirea / citit de 3543 ori
MuzicaBuna / luni, 10 dec 2012

Kesha live la X Factor

Kesha a fost invitata la editia americana a emisiunii X Factor, unde a facut un super show live. Cantareata a facut show cu cea mai noua piesa a sa, "C'mon". Impreuna cu dansatorii ei a oferit un live de senzatie. Lasere, costume de senzatie si nu in ultimul rand, o prestatie live perfecta. Iata cum arata show-ul oferi de Kesha la X Factor:
comenteaza stirea / citit de 3331 ori
MuzicaBuna / vineri, 16 nov 2012

Kylie Minogue supershow la Dancing with the Stars

Kylie Minogue a fost invitata in cadrul emisiunii "Dancing with the Stars" unde a interpretat hitul ei din 1987, "The Locomotion". Frumoasa cantareata isi sarbatoreste cei 25 de ani de cariera lansand un album inregistrat in Abbey Road Studios pe care sunt incluse cele mai de succes piese ale sale, in variante noi, reingistrate alaturi de o orchestra. Kylie a uimit cu vestimentatia pe care a ales-o, o rochita alba, scurta ce i-a pus in valoare silueta perfecta.