AttilaVago / miercuri, 14 iul 2010
Tot ce-i bun tre' sa dispara ...

Nici nu ma gandeam ca acest citat de la Parazitii va lua forme reale, tragice mai exact. Cel putin, nu atat de repede... Ma umileste realitatea, intr-o asemenea masura incat nu stiu daca voi gasi cuvintele necesare, pentru a descrie ce-a pierdut Romania prin iubita noastra artista, Madalina Manole... Mult? Foarte mult? Enorm? Sunt vorbe-n vant, doar. Dex-ul nu cunoaste vreo combinatie de litere care sa descrie golul lasat de moartea artistei, nu doar in inimile ...
35 comentarii / citit de 6640 ori
MuzicaBuna / vineri, 09 iul 2010
La Multi Ani Muzicabuna.ro !!!

La sfarsitul anului 1996 intra in vigoare Legea drepturilor de autor in Romania. Pana atunci, "casele de discuri" copiau pe casete muzica de afara si le vindeau "legal" sub brandul propriu, Nova Music, Roton, etc. Asa s-au facut primii bani din muzica in Romania post revolutionara. Dupa anul 1997, pentru a putea supravietui din vanzarea de albume, aceleasi case de discuri au fost nevoite sa inventeze rapid "artisti" romani care sa fie pe gustul publicului din anii 90. ...
35 comentarii / citit de 5162 ori
feble / vineri, 09 iul 2010
Criss Blaziny s-a "Tatuat Pe Creier"

Mi-era dor sa ascult o tema muzicala placuta si niste versuri de o profunzime simpla, ale caror rime sa-mi gadile urechile. Mi-era dor de... Criss Blaziny. Poate va intrebati cine este Criss ?... este un tanar constantean inzestrat cu talentul de a face muzica in stilul sau propriu. Si parca aud "dar ce stil abordeaza acest baiat"? Stilul unei confesiuni, un mesaj hip hop acompaniat de acorduri fin lucrate. Ceea ce este deosebit la el este ca isi continua pasiunea ...
10 comentarii / citit de 3375 ori
easycom / vineri, 02 iul 2010

Reinventarea muzicala: foame de arta sau arta de foame?

"Nu mai am idei / Nu mai am idei / Nu mai am idei / Nu am ce manca", ar canta in cor o hoarda mare de "artisti" auto-proclamati, daca sinceritatea ar fi o componenta acceptata in industria muzicala autohtona. In schimb romanul, inventiv fiind, a ales calea mai logica: se reinventeaza. Pentru naivii orbiti de sutienele minuscule sau de muschii mult prea luciosi si umflati... "ma reinventez" inseamna acelasi lucru cu "am fost disperat, mi-a fost frig si n-am avut usa la ...
18 comentarii / citit de 2349 ori
feble / joi, 24 iun 2010
Stii cate imnuri oficiale are Cupa Mondiala 2010?

O data la patru ani, Cupa Mondiala de Fotbal aduce in lumina reflectoarelor nu doar talente sportive, ci si talente ale muzicii, pentru ca un eveniment de amploare este incomplet fara note muzicale. Controversele nu lipsesc insa nici de aceasta data. Daca pana acum se critica numarul in scadere al pieselor de promovare ale participantilor, 2010 pare sa aiba mai multe raspunsuri la intrebarea: care este imnul oficial al Campionatului? Motivele acestei confuzii tin de ...
7 comentarii / citit de 5030 ori
feble / miercuri, 23 iun 2010
Playlist de absolvire

E sfarsitul lui iunie, ne gandim la vacanta, la un concediu, iar cei mai invatacei dintre noi la absolvire... inevitabil aveti in minte imaginea decernarii premiilor, a acordarii diplomelor, momente pline de emotii, robele tipice oricarei varste... dar lipseste ceva... muzica ! Muzica de absolvire! Adaugati imaginabil "Gaudeamus igitur" sau "Ani de liceu" pe fundal si imaginea mentala este perfecta, nu e asa? Cu totii ne dorim clipe memorabile cand vine vorba de ...
4 comentarii / citit de 27118 ori
feble / vineri, 18 iun 2010
R. KELLY - Un "...titled" sex simbol [recenzie album]

Este vara, timp de vacanta si voie buna, iar o muzica buna iti poate intregi relaxarea, oriunde te-ai afla. Ne indreptam atentia spre r&b, mai exact catre un reprezentant de seama al genului. Talent innascut, versuri care hranesc simturile prin slavirea erosului, pasiune pentru muzica si fete tinerele, imnul Cupei Mondiale de Fotbal 2010- numitorul comun este R. KELLY, alias Robert Sylvester Kelly (nascut pe 8 ianuarie, 1967 in Chicago, Illinois). Fanii rapperului ...
6 comentarii / citit de 2601 ori
easycom / vineri, 18 iun 2010
Lectia de KaraOKe

Daca ati avut curiozitatea sa va uitati la evenimentele promovate pe acest site, sunt convins ca ati dat saptamanal de Karaoke Party-uri. Poate ca unii dintre voi au ajuns sa caute ca nebunii, prin oras, evenimente de acest gen, dar... din pacate n-ati mai gasit, fiindca ele sunt evenimente sporadice. No problem! Puteti face karaoke party la voi acasa cu prietenii sau chiar singur si culmea... nu va costa nimic. N-am sa va plictisesc cu istoria fenomenului karaoke, ...