easycom / miercuri, 02 dec 2009
Andra are sani!

Cel putin asta pare a fi mesajul principal al noului videoclip al Andrei, in regia lui Iulian Moga. Incep cu un "disclaimer", afirmand ca in general imi place nu doar de vocea Andrei, dar si piesele pe care le canta, iar "Colt de suflet" este si ea una dintre piesele foarte reusite din ultimul timp. Punct. Fiindca reusita se opreste la piesa ca material audio, ca apoi prin videoclip totul sa se transforme intr-un declin brusc si dureros din punct de vedere artistic si al ...
26 comentarii / citit de 16962 ori
dianavlase / marți, 01 dec 2009
Dive de Romania - Anda Adam ("My Love On You")

Dat fiind faptul ca view-urile cantaretei la postarea acestei piese pe youtube au inregistrat cresteri destul de bune si de repezi, sunt linistita, pentru ca cei care vor citi parerile mele stiu deja despre ce vorbesc. Melodia, inca o data, aici: Am vazut cateva editii ale unor emisiuni proteviste, in care Anda a fost nevoita sa cante live. Auleu!... ca sa zic asa. Nu are o voce buna, are insa un aspect fizic numai bun pentru cerintele pietei (si nu, nu ma refer ...
9 comentarii / citit de 4701 ori
dianavlase / joi, 26 nov 2009
Diana`s Corner - Horia Brenciu termina cu inceputul

Acum ceva timp a aparut pe Youtube clipul piesei "Prologoue" a lui Horia Brenciu. Piesa este de ascultat, chiar daca nu iti place de domnul Horia Brenciu, din pricina trecutului lui televizat. E muzica adevarata, cu instrumente si voce. Nu e nici un remix, nimic digital, nici un vocoder. Vai, aproape ca nu imi vine sa cred... Se spune ca varsta este un factor decisiv in lansarea in industria muzicala. Cu cat esti mai "batran", cu atat este mai greu sa iti faci un nume ...
6 comentarii / citit de 1473 ori
easycom / miercuri, 25 nov 2009
Susan Boyle - BIG WOW!!!

Nici nu stiu cu ce sa incep... si sincer nici cuvinte nu prea am. Exista o insula unde, dupa parerea mea se nasc artisti minunati, poate cei mai minunati. De multe ori am impresia ca o mare parte din talentele artistice s-au blocat pe Insulele Britanice. De repetate ori am scris despre artisti cu provenienta britanica si uite ca din nou ajung sa scriu despre o artista minunata cu aer de Scotia in plamani si... si o voce inconfundabila. O voce care ajunge atat de adanc in ...
8 comentarii / citit de 1934 ori
dianavlase / joi, 19 nov 2009
Featuringuri... cu cap! Beyonce si Lady Gaga "o fac" impreuna!

Sa ne intelegem de la inceput. Piesa este vechiutza, adica de pe albumul "I am ... Sasha Fierce" lansat in 2008. Insa varianta cu Lady Gaga este, intr-adevar, noua. Dar nu despre melodie vorbim. Pentru ca mie imi place Beyonce, imi place vocea ei, imi place ce compune, ce transmite, cum o face, cum arata etc. Clipul... unul de imagine, ca majoritatea clipurilor artistei de culoare, in ultimul timp. Ea, pe un fundal, aratand bine, imbracata bine, machiata impecabil ...
23 comentarii / citit de 3578 ori
dianavlase / joi, 19 nov 2009
Enrique, interzis la TV

Nu puteam ramane indiferenta, in conditiile in care titlul mailului cu care mi-am inceput ziua era acesta, nu? Cum sa fie oamenii atat de rai incat sa ii interzica baiatului tatei, liderulului metrosexualilor si frumuselului fara cusur Enrique, aparitia la tv? Pai si el ce face? El pentru ce va mai trage de fiare, de ce sa isi mai faca unghiile in fiecare zi, de ce sa se mai dea cu ulei pe pectorali? Asa, fara motiv? Ce trist, sunt sigura ca Enrique este putin ...
5 comentarii / citit de 1853 ori
Msokoto / sâmbătă, 14 nov 2009
Anna Lesko - before and after

Anna Lesko este una dintre multele femei devenite celebre datorita relatiei cu fosila aia de Irinel Columbeanu. Frumoasa, talentata, basarabeanca [originile ei sunt mai mult ruso-ucrainiene, doar tatal fiind pe jumatate moldovean], ea s-a strecurat foarte rapid in show-biz-ul romanesc si a ramas in mintile tuturor chiar daca n-a facut mare lucru. Adica fete frumoase care fac play-back exista cacalau pe piata muzicala de la noi, cu pictatul n-a prea dat roade cu toate ca ...
21 comentarii / citit de 2673 ori
dianavlase / vineri, 13 nov 2009
Diana`s Corner: Wyclef Jean - "Baby"

M-am decis sa fac o noua rubrica, care se numeste "Diana`s Corner", unde voi scrie numai despre piese, albume, artisti, miscari care mi se par formidabile, laudabile si demne de apreciat. Aceasta piesa este noua mea obsesie, as asculta-o zi si noapte! Sunt convinsa ca barbatii vor fi putin mai reticenti, insa cred ca nici ei nu ar inchide playlistul daca ar auzi "Baby". Melodia face parte din albumul "The Preacher`s Son" si este mai mult o... "oda", un cant, un imn al ...