piunez / joi, 21 iul 2011
Muzica buna- epopeea continua

In urma citirii in detaliu a unui articol publicat recent pe site, articol care ridica niste probleme semi filozofice, but not quite, am ajuns la concluzia ca este necesar un raspuns. Amintim chestiunea de baza a discutiei lansate: ce este muzica buna si cine defineste criteriile dupa care calculam calitatea unei piese? Pe langa faptul ca exista profesia" critic muzical", iar statutul de "critic muzical" implica ani de studiu in invatamant superior dedicat ...
3 comentarii / citit de 1921 ori
Piunez / marți, 19 iul 2011
Pornooo

Se pare ca m-am pripit cand am scris despre reteta magica a hiturilor de vara. Imi cer scuze. Am descoperit o noua categorie in care aceasta reteta este depasita. Mama hitului de vara! Vorbim despre monstrul cu aceleasi fese, cu aceeasi sani, dar cu ceva mai multa substanta. Vorbim de compilatii, fetisuri, si adjuvante pentru cei total lipsiti de imaginatie. Vorbim despre taguri iar. Numai ca natura lor s-a schimbat. In loc de party tags avem genul de taguri ...
14 comentarii / citit de 2663 ori
Puggy / marți, 19 iul 2011
Muzica buna - Ultima confruntare!

Ce este muzica buna? Cum o definim? Unde se termina ea si de unde incepe muzica proasta? Cine ocupa spatiul din mijloc? Voi incerca in acest articol sa fiu cat se poate de obiectiv si sa tratez situatia cu totul rupt de propriile mele pareri si... gusturi. In definitiv, adevarul nu-l vom regasi in obiectivitate, ci in noi. Prin acest articol imi propun sa ofer o viziune asupra unei perspective mai largi a muzicii... de ieri, de azi si de maine. Ridic intrebarea ...
9 comentarii / citit de 2474 ori
piunez / luni, 18 iul 2011
Nelinisti nationale- cu Puya

Intr-o zi, printr-o minune de provenienta salajaneasca/ -niana, s-a intamplat ceva absolut extraordinar. Anume, parazitismul a devenit motiv de mandrie nationala. Sau cel putin acesta este mesajul subliminal perceput de mine. Promotorul curentului, Puya are o afacere lucrativa din a spune adevaruri mai mult sau mai putin magulitoare pe beaturi cu efect inaltator pentru populatie. Desigur, acest proces a inceput in 2009 cu "Undeva in Balcani" in care se povestea ...
15 comentarii / citit de 2262 ori
LucianaBaicea / luni, 18 iul 2011

Belleruche - povestea a trei lumi

Mi-a fost recomandata de curand trupa asta, asa ca m-am gandit sa o impart si cu voi. :) Belleruche e o formatie de trei. Vin din Londra si canta soul si trip hop. Solista, Kathrin deBoer provine dintr-o lume in care Billie Holiday si Spanky Wilson au fost singurii care i-au tinut companie in materie de muzica. Ricky Fabulous, cel de-al doilea component, a fost rocker inrait in tinereti. Ulterior, a descoperit muzica lui Grant Green si pe a lui Django Reinhardt. ...
2 comentarii / citit de 1338 ori
AttilaVago / vineri, 15 iul 2011
Atentie! Nu musca: Opera

Definitia muzicii bune tot ce-i posibil va fi mereu in continua expansiune iar perceperea completa a calitatii acestei arte divine va fi pentru multi, in continuare, o enigma. Vorba aia, unii asculta cu urechea, altii cu sufletul. Intr-o lume in care prima categorie a prins un volum mult prea mare, au mai ramas doar cateva genuri muzicale, ce au pastrat acel ingredient secret si - sper eu - etern, ce le confera titlul de arta, de la prima pana la ultima nota ...
5 comentarii / citit de 2279 ori
LucianaBaicea / vineri, 15 iul 2011
Ne place ROA in Kulturhaus

Cu multe grade-n termometre, baietii de la ROA si-au incheiat, in mod oficial, turneul de lansare a albumului "Artificial". Dupa ce s-au plimbat prin toata tara, au revenit in Bucuresti, in clubul Kulturhaus, pentru un show incendiar. Planificat de la ora 22.00, spectacolul l-a avut ca invitat pe No Common DJ. El a incalzit atmosfera doua ore, timp in care oamenii se strangeau si se tot strangeau. Sala cu o capacitate de aproximativ 250 de persoane a fost departe de a ...
3 comentarii / citit de 2507 ori
webmaster / joi, 14 iul 2011
Loredana, la 25 de ani... de cariera! RECENZIE

Ieri seara, la Gradina de Vara a teatrului Constantin Tanase din Parcul Herastrau Loredana a sustinut un spectacol "biografic" menit sa marcheze 25 de ani de la debutul artistei, ce a avut loc la Festivalul de la Mamaia cu celebra piesa "Buna seara, iubito". Lori a pregatit spectacolul in cele mai mici detalii, oferind o multime de surprize fanilor, incepand cu interpretarea vocala deosebita a melodiilor care au i-au marcat cariera, continuand cu costumele create de ...