LucianaBaicea / miercuri, 18 mai 2011
Eurovision 2011 sau Cum sa mimezi cantatul in trei pasi simpli

Asemeni lui Mihai Viteazul impotriva otomanilor, echipa Romaniei s-a inarmat cu optimism si curaj si a plecat la lupta impotriva celorlalti soldati europeni. E drept ca gemenii veseli ai Irlandei (aia cu freze futuriste, care cantau despre ruj) n-au fost tocmai Sinan Pasa in povestea asta, dar nici piesa noastra, cantata de personajul cu orientare sexuala neclara, imbracat in costum de clown, n-a facut nici cat 1000 de soldati romani de secol XVI. Lasand analogiile ...
3 comentarii / citit de 1223 ori
AlexCamburu / joi, 12 mai 2011
Lonely Island isi lanseaza noul album si ne anunta ca tocmai au facut sex!

Regii fake hip-hop-ului, cum se autoproclama cei trei, si-au scos cel de-al doilea album intitulat "Turtleneck & Chain". La fel ca si primul album "Incredibad" din 2009, "T&C" este plin de piese care fac misto de actualele tendinte hip-hop in care se folosesc beat-urile bombastice dar simple si vocile penibile. Fac misto in sensul ca folosesc aceleasi beat-uri si voci numai ca abordeaza subiecte total penibile si diferite fata de ce ar canta Snoop Dogg sau 50 Cent, ...
2 comentarii / citit de 1070 ori
feble / joi, 12 mai 2011
Magnetism in stilul Voltaj: "I wanna be free " Tour

Ma indreptam catre concert- lume multa. Mici, mari, familii, grupuri de prieteni, toti aveau aceeasi directie: Sala Palatului, la Voltaj. Ora inceperii, lumea nu mai contenea sa vina. Si totusi, e zi de miercuri, slabe sanse sa fie sala plina. Inauntru insa, surprinza: nu aveai unde arunca un ac! Si atunci am inteles importanta sustinerii evenimentelor muzicale in locatii accesibile tuturor fanilor; nu doar in baruri de noapte, nu doar in cluburi de fite si nu la ore ...
11 comentarii / citit de 1954 ori
AlexCamburu / miercuri, 11 mai 2011
Unwritten Law a scos primul album dupa 6 ani de pauza

Pentru cunoscatorii care au ascultat primele albume, precum "Blue Room", "Oz Factor" sau "Elva", Unwritten Law este o trupa de post grunge, alternative rock si cu niste influente punk. Pentru necunoscatorii care au ascultat doar cel mai recent album al trupei din California, aceasta poate fi descrisa mai degraba ca o formatie de un pop-punk-rock de tot mainstreamul. Ce ii lipseste albumului nou, intitulat "Swan", sunt ritmurile de punk rock la foc continuu. Vocea este ...
1 comentarii / citit de 1105 ori
feble / miercuri, 11 mai 2011
Concert Draghici si Kennedy- moment fals cu 100 de viori

As fi putut sa il categorisesc cel mai bun "spectacol" de muzica din toate cate le-am vazut! Insa am aflat ca marele moment, atat de promovat, a fost doar o scenarizare mincinoasa! Cu parere de rau va informez ca reprezentatia sustinuta de Damian Draghici si Nigel Kennedy din Concertul "Classical meets Jazz", acompaniata de orchestra si cele 100 de viori a fost doar un moment de fatada. O violonista care doreste sa ramana anonima a ramas cu un gust amar in urma ...
7 comentarii / citit de 1741 ori
femineea / marți, 10 mai 2011
Broadway bucurestean

In cazul in care febra musicalurilor nu i-a cuprins inca pe romani, e timpul sa se intample. Va spun acest lucru, deoarece sambata seara am avut ocazia sa vad in premiera musicalul "Rebecca" pe scena Teatrului de Opereta "Ion Dacian" si am ramas impresionata. "Rebecca" este o productie ungureasca realizata dupa romanul omonim scris de Daphne du Maurier in 1938, roman ecranizat si de Alfred Hitchcock in 1940 sub acelasi nume (recunosc ca acest factor mi-a determinat ...
comenteaza stirea / citit de 1428 ori
feble / sâmbătă, 07 mai 2011
Zi-mi ce muzica asculti, ca sa iti spun cine esti (Ep. II)

De mic, fiecare creste intr-un mediu pe care il percepe drept cel normal si ale carui modele, traditii, norme, reguli le respecta si le asteapta si de la ceilalti. Gusturile nu se discuta, ceea ce implica si discutia cu referire la gusturile muzicale. Ascultam ce place urechii, inimii. Ce se intampla insa, atunci cand muzica respectiva este cantata de oameni pe care suntem obisnuiti sa ii privim diferit? Prejudecati, de aici porneste totul. Dreptul la muzica l-as ...
1 comentarii / citit de 1408 ori
Noru / luni, 02 mai 2011
Introspectie pe muzica lui Florin Chilian

Pe 1 decembrie 2006 la Preoteasa, se intampla un concert cu ocazia Zilei Mondiale de Lupta Impotriva HIV , la care au participat Omul cu Sobolani, Vita de Vie, Florin Chilian, ZOB, Sarmalele Reci, Bryon si Simona Radu. A fost o seara care mi-a ramas in minte, pentru ca atunci am fost impresionata de cineva intr-un mod negativ, incat au fost necesari cativa ani buni ca sa ajung sa simt si impactul pozitiv. Multimea simtea muzica, toti cei prezenti intrasera in ...