feble / sâmbătă, 18 feb 2012
Controverse: porn video, cenzura, discriminare !? ("Esenta de rom")

In luna iubirii, 3 crai ai muzicii hip hop au lansat pe canalele media online un videoclip. Si avea sa fie un adevarat success printre cunoscatorii de gen, pentru cei pro dar si pentru cei contra obiceiurilor Valentine's Day. Insa vraja promovarii virale a fost anulata de cine credeti ? de nimeni altul decat YouTube cel puternic si rau! Lucrat-au baietii nostri (Karie, Cabron si Legalize) la concept, la versuri, filmari, insa nu au avut timp inca sa observe o ...
3 comentarii / citit de 5500 ori
feble / miercuri, 15 feb 2012
Indragostiti de muzica si dans

A celebra iubirea nu inseamna doar cine romantice, cadouri scumpe sau gesturi extreme. Seara de 14 februarie a celor care au ales sa petreaca la Club Jukebox din capitala a fost una deosebita in compania trupelor Taxi si ASHA. Publicul s-a simtit minunat datorita unui program complex, care a inglobat versuri pline de semnificatie din partea trupei Taxi dar si datorita unui recital antrenant al trupei ASHA. "Te iubesc non stop" a fost piesa serii, conceptul fiind ...
1 comentarii / citit de 3557 ori
easycom / vineri, 10 feb 2012
Ignoranta la superlativ sau prost gust?

Am fericita si inedita ocazie de a trai in secolul 21, de a citi despre cele mai obscene secrete ale artistilor, de a da "like" la tot ce le iese lor din gura si nu numai, sau mai bine zis de a participa direct si voluntar la un exhibitionism dureros si neimaginat acum 100 de ani, timp in care muzica si-a pierdut valoarea iar publicul a devenit un generator de profit si nimic altceva. Nu sunt singurul care asista la acest adevar trist si demoralizator, realizand ...
5 comentarii / citit de 3933 ori
easycom / joi, 02 feb 2012
Drepturile de autor in detrimentul artei

Omul a descoperit atomul, apoi si modalitatea prin care poate distruge cu el. Omul ca fiinta rationala a avut - instinctiv - de cele mai multe ori idei bune, descoperiri utile, pe care apoi - culmea ironiei - mai toate a reusit sa le intoarca pe dos. Dupa atatia ani, astazi ne confruntam cu SOPA, PIPA, ACTA si astea sunt doar cateva dintre ceea ce inseamna teroarea copyrightului. Drepturile de autor, in principiu nu sunt si nici nu erau o inventie, sau mai bine zis o ...
4 comentarii / citit de 2718 ori
webmaster / marți, 31 ian 2012
Nazareth - rock cu clasa la Hard Rock Cafe

Vineri seara Hard Rock Cafe a aniversat 4 ani de existenta pe piata din Romania cu unul din cele mai asteptate concerte ale inceputului de an: scotienii de la Nazareth au aratat inca o data ca rock-ul nu are varsta, fermecand publicul cu sonoritatile de rock clasic ce ii caracterizeaza de mai bine de 40 de ani. Clubul s-a umplut inca inainte ca cei de la Trooper sa urce pe scena. Formatia targovisteana a cantat cu vana si aplomb, timp de 40 de minute, in fata unui ...
comenteaza stirea / citit de 3102 ori
easycom / vineri, 27 ian 2012
A fost odata ca niciodata un concert live ...

Si tot poporul s-a dus, a ascultat, a sarit in aer, a aplaudat pana i s-au facut palmile ca racul fiert, apoi s-a dus acasa, a povestit prietenilor despre evenimentul inedit la care tocmai luase parte. Altii - mai entuziasmati - au scris recenzii, articole, stiri, au relatat la TV, la radio si-n gaura de soarece, cat de mirifice momente au trait acum o seara. Toate astea, degeaba... fiindca nu s-a cantat live. WOOOT?!? Aceste asa-numite evenimente "live" se rezuma tot ...
1 comentarii / citit de 3482 ori
easycom / marți, 24 ian 2012
Public vs artist

In muzica mai au loc, ca si in viata de altfel, si momente amuzante, momente inedite, improvizatii datorate artistului sau publicului, sau de ce nu, chiar de un "dialog" dintre cei doi. Celor care au mai dat pe la concerte, nu le sunt straine fazele cand artistul intercationeaza cu publicul, mai mult aceste momente au devenit un "must". Ce se intampla insa atunci cand acest "dialog" este generat de public? Este foarte usor unui artist sa provoace reactii. Au facut ...
4 comentarii / citit de 2221 ori
webmaster / vineri, 20 ian 2012
Arch Enemy au incins Arenele Romane

Lista concertelor din 2012 s-a deschis cu suedezii de la Arch Enemy, care au sustinut primul lor concert din Romania, miercuri, la Arenele Romane. In deschidere a urcat pe scena trupa romaneasca ARIA, care abordeaza stilul Nu Metal si la care am remarcat oarecare influente din zona Machine Head. Sunetul in timpul concertului de deschidere a fost surprinzator de bun, iar baietii pareau sa se simta in largul lor, desi acesta a fost primul lor concert de anvergura. ...
comenteaza stirea / citit de 3231 ori
easycom / miercuri, 18 ian 2012
Ce spune muzica despre tine?

Ca esti pasnic, harnic, rational, impulsiv, lenes, incult, extremist sau neincrezator in fortele proprii? Muzica - si nu este acesta deloc un subiect nou - spune foarte multe despre om. Practic, zicala "Spune-mi cine-ti sunt prietenii si iti zic cine esti" functioneaza si se poate adapta in "spune-mi ce muzica asculti si iti zic cine esti". Poate nu va place sa auziti asta, dar muzica va defineste mai mult decat credeati. Poate aveati impresia ca ascultati un anumit gen ...