piunez / joi, 07 iul 2011
Rautati muzicale

Poate ca am fost nedreapta, rea. Poate ca Sak Noel nu este doar un amator de cluburi avid de petreceri pe muzica lui, poate ca Lady Gaga nu e chiar neinteresanta in strafunduri, poate David Guetta isi merita succesul ca incununare a talentului... Poate YaBB nu e chiar o neneorocire pe megaherti... La urma urmei totul este relativ, nu?! Cert este ca orice lucru infiorator paleste in fata unuia de-a dreptul groaznic. Caderea unei unghii nu se compara cu un accident de ...
22 comentarii / citit de 3142 ori
LucianaBaicea / miercuri, 06 iul 2011
A fi sau a nu fi muzica buna in Romania

Oricat ne-am da cu fundul de podea si oricat ne-am izbi capsorul de pereti sustinand ca tot ce e-n jurul nostru in materie de muzica e prost, trebuie sa fim corecti si sa acceptam ca nu e chiar asa monocroma situatia. Ok, acum vreo 10 anisori miscam capul intr-o parte si in alta pe "Lasa-ma, papa, la mare" si invatam coregrafiile celor de la 3 Sud Est. Cativa ani mai tarziu ii renegam si negam cu totul pasiunea pe care am fi avut-o vreodata pentru ei. Incepeam sa ne ...
11 comentarii / citit de 1788 ori
LucianaBaicea / luni, 04 iul 2011
Skunk Anansie, Mika si Pendulum au facut super show la B'estfest Summer Camp 2011

Pe langa o organizare impecabila, editia de anul acesta B'estfest Summer Camp a adus un line-up de neuitat. Trei zile, fara intrerupere, fara timp sa doarma, publicul a fost intr-un continuu spectacol. Cu patru scene pe care era permanent cineva prezent, organizatorii au reusit sa umple un weekend intreg, fara ca doi artisti foarte asteptati sa se suprapuna. Cea mai asteptata trupa din seara de vineri a fost, fara indoiala, Skunk Anansie. Si au intrecut toate ...
1 comentarii / citit de 2489 ori
piunez / luni, 04 iul 2011
Guetta real job

Ce faci dupa ce lumea a fost a ta si dragostea a disparut? Il iei de manuta pe Akon, sunati toate stelele cartierului, va strangeti in jurul piscinei pentru a va holba la parti anatomice care se unduiesc, ca apoi sa cantati despre ele. Bun, dupa ce ai trecut si de acest punct al carierei tale de mega dj/ si stellar producer, treci la alte tricks of the trade. O chemi pe Kelly Rowland, o pacalesti cu o piesa despre fiorii dragostei si apoi ca sa nu mai pierzi timpul, ...
24 comentarii / citit de 2038 ori
Spineshivers / miercuri, 29 iun 2011
Recenzie Trooper - O viata este prea mult

Dupa cateva articole publicate aici de alti membri care s-au axat pe "desfiintarea" unor melodii comerciale, m-am gandit sa atrag atentia asupra unei piese mai putin cunoscute: "O viata este prea mult" a formatiei Trooper. Se spune ca geniul vine din suferinta si nu din fericire. Zicala nu se dezminte nici cand vine vorba de aceasta melodie. Piesa este o apologie la adresa vietii si mortii. Cele doua planuri sunt lasate sa se "raceasca" de-a lungul piesei asemeni ...
9 comentarii / citit de 2877 ori
piunez / marți, 28 iun 2011
De ce se canta in engleza?

* Pentru cei care nu au rabdare sa citeasca intregul articol, raspunsul este indicat subtil in titlu. Observ cu o oarecare mirare ca romanul e usor iritat zilele astea. Youtube-ul geme de comentarii la adresa pieselor cantate de artisti romani cu versuri in engleza. "Da` limba romana ce are?", " Nu mai stim sa vorbim romaneste", "ce ne-am englezit" sunt cateva mostre de frustrari ale userului suparat. Ieri am dat din intamplare de un videoclip despre cum se ...
51 comentarii / citit de 4551 ori
piunez / luni, 27 iun 2011
Beyonce si Apocalipsa

De-a lungul istoriei, umanitatea a fost zdruncinata de multe necazuri, molime si catastrofe. Ciuma bubonica, inchizitia, razboaie modiale, bombe atomice si... castraveti infectati. Din punct de vedere al nenorocirilor, anul 2011 vine cu inca un twist. Femeia puternica. Prea puternica. Care mai are si un imn de lupta pe care-l urla cocotata pe o masina indoita de vreun conflict ce-a avut loc pe acolo recent. Animata de feminism extrem si de un spirit castrator, ...
3 comentarii / citit de 1361 ori
MuzicaBuna / miercuri, 22 iun 2011
Sex, drugs, no rock'n'roll- sau ce poti face cu 9 mm

Pe mine ma depaseste semnificatia din spatele piesei "9 MM" a lui Emil Lassaria, in colaborare cu F. Charm. Incerc sa imi dau seama daca e vorba doar de sex si droguri sau are vreun substrat greu de inteles pentru omul de rand. Ma gandesc ca, precum Eminescu si Creanga, creeaza o opera complexa, in care presara pe alocuri elemente din existenta cotidiana a muritorilor ce nu se ridica la acel nivel. Avem aici, desigur, gagica cvasi-goala. N-am reusit inca sa imi dau ...