AttilaVago / joi, 08 dec 2011
Jazzul renaste impreuna cu Irina Popa!

"I have a dream, a song to sing" - asa incepe celebra piesa ABBA si asa incepe si visul Irinei Popa. Personal am crezut mereu in muzica, in existenta ei, chiar si in momentele in care industria pare-se sa fi facut din ea un joc murdar al intereselor, dar acest nou album lansat chiar ieri pe scena clubului "La Scena", intitulat sugestiv "The Dream" e dovada palpabila ca iubitorii de muzica buna nu au crezut degeaba in ceea ce inseamna arta muzicala la cel mai inalt ...
10 comentarii / citit de 4378 ori
MuzicaBuna / luni, 05 dec 2011
Nana Mouskouri, concert exceptional la Bucuresti!

Nana Mouskouri a concertat duminica seara (4 decembrie 2011) pentru prima oara in Romania! Aproximativ 4000 de fani au putut asculta live in premiera piese precum "Amazing Grace" si "White Rose Of Athens"... Marea doamna a muzicii internationale le-a aratat si romanilor de ce este considerata una din vocile de aur ale lumii! Cel mai bine vandut artist din toate timpurile - Nana a aparut pe scena imbracata cu o superba rochie alba cu maneci vaporoase, creata de bunul ...
comenteaza stirea / citit de 3216 ori
feble / vineri, 02 dec 2011
Conceptele cheie ale Concertului Proconsul: familie si diversitate muzicala

De ziua Romaniei, Proconsul au cantat si incantat intr-un concert "Best of" la Sala Palatului. Cele mai cunoscute si indragite melodii au fost fredonate de fanii care au apreciat surprizele muzicale special pregatite de band. Keo, Skizzo Skillz, Jean de la Craiova, Carmen Dica, Patas, Lucia Dumitrescu sunt invitatii care au onorat invitatia Proconsul de a canta pe aceeasi scena, de 1 decembrie. Desi abordeaza genuri musicale diferite, toti cei care au acceptat un ...
1 comentarii / citit de 3072 ori
easycom / luni, 28 nov 2011
Sf. INNA, laudat sa-ti fie numele!

Inna, acest fenomen mioritic tulburator, lipsit de prea multa latura artistica, dar cu un "suflet mare" etalat in fel si chip sub pretextul dragostei fata de fanii ei, revine in atentia publicului romanesc si din pacate nu numai, cu o veste ce probabil se doreste a-i oferi aureola pana acum lipsa din imaginea ei mult prea "pariziana". Asa cum spun si stirile in gura mare, INNA s-a hotarat, sau a fost convinsa - mister neelucidat pana in momentul de fata - sa faca si ...
48 comentarii / citit de 4723 ori
easycom / joi, 24 nov 2011
De ce muzica ... ?

Cred ca nu exista iubitor de muzica buna sau mai putin buna sa nu se fi intrebat vreodata, de ce un anumit artist a ales muzica. De ce anume, tocmai muzica atrage atat de multi tineri din ziua de azi si nu altceva; si in final daca au ales aceasta cale, de ce? In ciuda faptului ca raspunsul poate va sta deja pe limba, cum imi statea si mie de altfel, realitatea din spatele unei cariere muzicale este ceva mai labirintica. Pragmaticii ar sari cu "motivul sunt banii, ...
8 comentarii / citit de 2264 ori
MuzicaBuna / vineri, 18 nov 2011
Holiday Dance Workshop la Scoala de dans ESPANSIVO (Advertorial)

Scoala de dans ESPANSIVO ti-a pregatit pentru luna decembrie cea de-a 3-a editie a Holiday Dance Workshop. Si in acest an continuam traditia si ne dorim sa iti oferim un workshop special care sa te pregateasca pentru sarbatorile de iarna si pentru petrecerile de sfarsit de an! Este un program de dans care se adreseaza atat incepatorilor, cat si celor care au mai multa experienta. Poti beneficia de multe informatii si poti invata mai multe miscari intr-un timp scurt. ...
15 comentarii / citit de 2193 ori
MuzicaBuna / duminică, 06 nov 2011
Recenzie LORD OF THE DANCE la Bucuresti: un regal de arta, precizie si eleganta!

In ziua de 5 noiembrie 2011, celebra trupa de dansatori irlandezi - Lord Of The Dance a sustinut 2 reprezentatii la Bucuresti! Acestea au avut loc de la ora 16.00 si de la ora 20.00 si au fost una mai spectaculoasa decat cealalta. Peste 8000 de oameni s-au bucurat de show-ul oferit de talentatii dansatori. Daca la prima reprezentatie mai zareai cate un loc liber prin sala, la a doua nu numai ca nu mai era niciun loc liber, dar multi oameni isi gasisera un loc doar pe ...
5 comentarii / citit de 2404 ori
MuzicaBuna / marți, 25 oct 2011

Cat costa albumul? Cat vrei!

Faptul ca muzica nu se mai vinde de nicio culoare e deja arhicunoscut. Pirateria devoreaza din fasa orice nou produs, iar industria muzicala se transforma intr-un bazar din care tocmesti cu ora trupele si solistii pentru evenimente. Este din pacate singurul mod in care unii dintre acestia pot sa mai fie remunerati pentru munca lor. Totusi, ce faci ca artist debutant, daca ai un mesaj, cateva piese, poate chiar un album si nu reusesti sa ajungi prin vreun playlist ...