IuliaCimpoeru / luni, 19 sep 2011
Zdob si Zdub la Gala Folk You

Gala "Folk You! Florian Pittis" s-a lasat cu scantei cand in scena au intrat baietii de la Zdob si Zdub. Rasete, voie buna, sarituri - astfel am putea descrie atmosfera de la concert. Cu alte cuvinte, putem spune ca, trupa moldoveneasca a cucerit publicul bucurestean din cateva acorduri. In perioada 17-18 septembrie, pe strada Franceza din central Istoric s-a desfasurat gala "Folk You! Florian Pitis", care a reunit artisti de renume cu ar fi: Emeric Set, Florin ...
1 comentarii / citit de 2729 ori
IuliaCimpoeru / sâmbătă, 17 sep 2011
Smiley si Inna, marii castigatori de la RMA 2011

Cea de-a noua editie Romania Musical Awards, desfasurata anul acesta la Brasov, si-a desemnat vineri seara castigatorii. Inna si Smiley au fost norocosii acestei editii, Smiley s-a intors acasa cu patru premii iar Inna a primit trei trofee. La Gala Premiilor RMA 2011 Smiley si Inna au castigat cele mai multe premii, Inna a castigat trofeele: Best FEMALE si Best SITE, alaturi de Premiul Special de Popularitate acordat de revista "OK!Romania". Smiley a plecat acasa ...
12 comentarii / citit de 5902 ori
Raluxxx / luni, 12 sep 2011
Mylene Farmer - 50 de ani de eleganta si arta

Astazi, 12 septembrie 2011, Mylene Farmer implineste 50 de ani. Cu aceasta ocazie revenim asupra unei cariere exceptionale, fara echivalent in Franta. De la 27 de ani, celebra roscata incepe sa inregistreze succes dupa succes, atat discografic, cat si concertistic, intretinand mereu un mister de nepatruns in legatura cu propria persoana. Acordand cu zgarcenie interviuri, ea a construit un mit in jurul ei, un mit care se transforma in cult pentru unii din fanii sai. ...
38 comentarii / citit de 2421 ori
LucianaBaicea / luni, 12 sep 2011
MuzicaBuna la Control Day Out

Sambata, 10 septembrie, a avut evenimentul Control Day Out, care i-a adus pe aceeasi scena pe Ian Brown si Unkle Sounds. Cu mic, cu mare, de la oameni cu look-uri funky, pana la hipsteri sau adulti cu alura de corporatisti, au venit cu totii la evenimentul organizat de Club Control. Unii erau acolo pentru Ian Brown, unii pentru Unkle, iar altii chiar pentru Suie. L-am intrebat pe un tanar pentru care dintre artisti este prezent la eveniment si mi-a spus, senin, ca ii ...
21 comentarii / citit de 2354 ori
IuliaCimpoeru / marți, 06 sep 2011

MuzicaBuna la redeschiderea Silver Church Club

Silver Church si-a deschis portile pentru o noua stagiune cu o petrecere de inaugurare care a avut loc vineri seara de la ora 22.00. Cu ocazia deschiderii noului sezon clubul a facut modificari atat in ceea ce priveste decorul cat si in ceea ce priveste meniul si modul de rezervare a locurilor in separeu. Mare agitatie vineri seara in fata clubului Silver Church, unde cateva zeci de tineri asteptau nerabdatori momentul in care bodyguarzii de la intrare aveau sa ...
comenteaza stirea / citit de 2393 ori
LucianaBaicea / miercuri, 24 aug 2011
Tributul Amy Winehouse - modalitatea de promovare a artistilor romani

Aseara a avut loc concertul tribut "In Amintirea Unei Dive - Amy Winehouse". Am plecat catre locul anuntat foarte incantata, gandidu-ma ce lucru bun facem noi, romanii, organizand un astfel de eveniment. Pana la finalul concertului, insa, entuziasmul meu se indrepta rapid catre zero. Desi evenimentul s-a vrut a fi un omagiu adus recent decedatei Amy Winehouse, n-a fost aproape nimic in toata desfasurarea concertului, care sa inspire lucrul asta. Da, s-au cantat ...
8 comentarii / citit de 2403 ori
LucianaBaicea / duminică, 21 aug 2011
Jay Z, Kanye West si Fetele de la Capalna, un trio controversat

Sa fim patrioti, sa nu fim patrioti? Haideti, macar astazi, facem o exceptie, uitam cat de mult ne plangem zilnic de tara in care traim siii constatam ca altii ne vor. Nu, nu vorbesc de Inna cea mult prea fredonata de nemti si francezi, nici de Alexandra Stan cea iubita de americani. Vorbesc despre un lucru pe care l-am citit azi intr-o publicatie autohtona. Vorbesc despre Jay Z si Kanye West preluand un sample din "Fetele de la Capalna". Evident, presa romaneasca s-a ...
7 comentarii / citit de 3806 ori
LucianaBaicea / miercuri, 17 aug 2011
Stefani Gaga - intre artist si produs de marketing

Gaga e un subiect dezbatut si redezbatut. Incepe sa devina la fel de enervant ca si religia. Sa speram, totusi, ca nu or sa se apuce niste oameni sa scrie si o carte despre ea, pe care toata lumea sa o ia de sfanta peste cateva mii de ani. Cu toate astea, faptul tocmai a lansat clipul piesei "You and I" mi-a adus aminte de cat de buna artista e, de fapt, Lady Gaga. De obicei, lansarile ei de videoclip nu ma duc cu gandul la asta, dar de "You and I" am reusit sa devin ...