feble / luni, 14 feb 2011
Cupid's presents!

A sosit! Lovers Month, Valentine's Day - 14 februarie! Sigur ca astazi sunteti la fel de indragostiti sau neindragostiti ca si ieri. Tot entuziasmul legat de aceasta zi consta de fapt in cadoul pe care fie ca il oferim, fie ca il primim, trebuie cumva sa egaleze sentimentele ce leaga o relatie. Evident, cei abia loviti de Cupidon, ofera strict cadouri stereotip, rosii si cu cat mai multe inimioare. Ce ne facem insa, daca am spart pusculita si tot nu avem suficient ...
3 comentarii / citit de 1706 ori
feble / vineri, 11 feb 2011
Aeroport - Simona Ionescu

Mi-a atras atentia. Mai mult de atat, m-a exasperat melodia asta! Prima oara cand am auzit piesa la radio, m-am oprit din activitatea ce-mi ocupa timpul si mi-am spus: ce versuri cretine! Despre ce bat campii? Despre "Simona Ionescu", piesa celor de la Aeroport. Au mai cantat si altii piese despre cate o ea, care se numea fie Violeta, fie Alina, Clara, Maria s.a.m.d. dar chiar o piesa cu numele intreg al unei persoane, eu una nu mai stiu. Prin urmare, aceasta ...
5 comentarii / citit de 4430 ori
easycom / vineri, 04 feb 2011

Popcorn - face poc, tine putin

Stau si ma gandesc... Circa 70% din populatia tarii adora acest stil muzical practic neoficial, luand in considerare ca cei care stau la baza genului il numesc dance-club-house. Cu alte cuvinte nici ei nu stiu exact ce-a clocit gaina. Ca miroase a ce nu trebuie, este insa o certitudine. Multi mi-au zis sa nu dau importanta acestui curent muzical. "Trece ca orice val", "Lasa cei saraci cu duhul sa asculte ce vor", "Macar nu asculta manele", erau cateva dintre ...
18 comentarii / citit de 4763 ori
feble / joi, 13 ian 2011
2011 - Deziderate muzicale

Un nou an isi intra in drepturi. 365 de zile in care vom cauta sa dam farmec fiecarei zile prin muzica. Asemeni unor optimisti ce suntem, ne alegem dezideratele inca din prima zi a anului, citim horoscopul si in functie de indiciile de acolo, ne stabilim prioritati, ambitii si dorinte. Vizand domeniul vital acestor pagini virtuale, anul acesta imi doresc muzica buna! Gandindu-ma la faptul ca pentru utilizatorul care isi asculta incantat de fiecare data ...
12 comentarii / citit de 5000 ori
easycom / marşi, 28 dec 2010
Ce-am fredonat in 2010 ...

in 2010 am fredonat multe, chiar foarte multe si variate. In ciuda crizei economice, arta muzicala infloreste - dovada ca arta nu tine de bani si jocuri politice, ci asa cum stim cu totii, de talent si multa munca. 2010 a fost un an plin de muzica buna, asta bineinteles daca vrem sa vedem partea plina a paharului si preferam sa ignoram pseudoartistii lipsiti de talent si productiile lor mai putin "muzicale". La doar cateva zile distanta de sfarsitul acestui an, grav ...
3 comentarii / citit de 3130 ori
feble / joi, 23 dec 2010

Craciunul, numitor comun al stilurilor muzicale

Ne gandim la Craciun si spunem cadouri, spunem brad impodobit si nu putem sari muzica specifica. Colindele sunt tinta principala cand ne gandim la muzicalitatea sarbatorilor de iarna. Avem in repertoriul tematic destul de multe melodii reprezentative, insa, daca preferam un singur gen muzical, ce optiuni avem? Colindul este genul ritual stravechi cu caracter agrar, cu functie de urare, de felicitare, care se executa in cadrul unui ceremonial complex, variat, ...
comenteaza stirea / citit de 1624 ori
easycom / luni, 20 dec 2010
Craciun: jale sau bucurie?

Veneam acasa cu autobuzul si, la un moment dat "it hit me". Noi, romanii nu stim ce e Craciunul. Ne plangem si cantam de jale chiar si cu ocazia unei astfel de sarbatori. Craciunul, nu doar prin traditie crestina, dar si cea "pagana" este o sarbatoare a bucuriei. Care parinte nu se bucura cand i se naste copilul? Care copil nu se bucura cand vede bradul impodobit si cadourile multe de sub el? Negresit, Craciunul este o sarbatoare plina de bucurie si impliniri. Undeva, ...
3 comentarii / citit de 2932 ori
feble / miercuri, 15 dec 2010
Festivalul omului bun

Duminica, 12 decembrie s-a desfasurat editia a XX- a din cadrul Festivalului "Om Bun", prilej de bucurie pentru iubitorii de folk. Invitatul special a fost Donovan, iar printre interpretii prezenti anul acesta pe scena, s-au numarat: Victor Socaciu, Ada Milea, Alexandru Andries, Mircea Baniciu, Nicu Alifantis, Vasile Seicaru, Doru Stanculescu, Ducu Bertzi, Mircea Vintila, Daniel Iancu si Maria Gheorghiu. Folkul este poezia muzicii. Stilul de muzica usoara si textul ...