easycom / marți, 16 nov 2010
Laura Izibor: talent, talent si iar talent!

Probabil unul dintre serialele care promoveaza cei mai multi artisti de valoare este One Tree Hill, de unde aflasem in ultimii cativa ani de multi artisti precum "The Honorary Title", "Kate Voegele" sau "Bethany Joy Galeotti". Recent, am avut ocazia sa "intalnesc" o noua voce minunata a industriei muzicale irlandeze: Laura Izibor. Raman uimit de fiecare data cand aflu ca atat de multi artisti buni vin de pe insulele Marii Britanii. Incepe deja sa-mi fie frica sa-mi ...
4 comentarii / citit de 1939 ori
easycom / luni, 15 nov 2010
Povestea din spatele muzicii: viata

Unul dintre cele mai inspirate videoclipuri din acest an este fara dubiu "Firework" lansat de Katy Perry. Nu spun acest lucru neaparat din punct de vedere al productiei video, care este si ea una foarte bine pusa la punct rezultand un material excelent. Detaliul din spatele materialului video face toti banii. Povestea din spatele muzicii este ceea ce face aceasta piesa si videoclip unul de o valoare fantastica. Cati dintre voi v-ati gasit de multe ori alinarea intr-o ...
comenteaza stirea / citit de 2571 ori
feble / joi, 11 nov 2010
Farmec "Ca pe vremuri" in concertul VUNK

In compania trupei VUNK, concertul de noaptea trecuta din capitala, a amintit publicului de farmecul petrecerilor "Ca pe vremuri". Daca ar fi sa va detaliez cu toate cuvintele de lauda pe care le merita, ati spune fie ca primesc beneficii materiale de pe urma acestui fapt, fie ca m-am indragostit de unul din componentii trupei. Concret si obiectiv: concertul a fost o reusita! Inca de la intrare, 2 domnisoare sexi te invitau sa gusti din prajitura cu jeleu "VUNK", ...
comenteaza stirea / citit de 3114 ori
feble / luni, 08 nov 2010
New York music in a city of sex

Gata cu tergiversarea! Asezati-va confortabil in fata monitoarelor, urmeaza partea a doua a simbolurilor muzicale newyorkeze. Si pentru ca a reusit sa contribuie semnificativ la rezonanta brandului, rezervam urmatoarele randuri muzicii din cunoscutul serial "Sex & The City". PR pentru New York s-ar putea numi ceea ce producatorii serialului au realizat prin prezentarea unor povesti de viata intr-un cadru cu totul inedit: societatea moderna incadrata in imaginea ...
comenteaza stirea / citit de 2468 ori
feble / sâmbătă, 06 nov 2010
Hibridizarea muzicii - Maxence Cyrin

A venit cu o idee minunata si a reusit! Maxence Cyrin, pianist francez, indragostit si de muzica tehno, a ales calea de mijloc, hibridizand muzica pianului cu sunetele tehno actuale. Paradoxal, rezultatul sau este armonios si are o mare putere de sensibilizare. Avand ca pasiuni atat muzica clasica, cat si muzica tehno, francezul s-a gandit la varianta de mijloc, sa le impace pe amandoua. Adaugand talent muzical si maiestrie in ceea ce face, Maxence a descoperit ...
3 comentarii / citit de 1947 ori
feble / sâmbătă, 30 oct 2010
Halloween muzical

Globalizarea ne-a influentat atat de mult, incat am ajuns sa nu mai diferentiem sarbatorile nationale de cele imprumutate. Am inceput sa celebram o mare parte din sarbatorile celor care se vor a fi model international propice de urmat si ne adaptam nu doar comportamental, ci chiar si muzical unor sarbatori precum Halloween. Cum ne vom deghiza de Halloween? Ce muzica vom asculta la petrecerea de Halloween? Ce farse vom juca prietenilor daca nu ne dau bomboane? Simplu: ...
6 comentarii / citit de 3409 ori
feble / luni, 25 oct 2010
Muzica pentru cei care aud cu sufletul

Muzica, un cuvant de o complexitate unica, ce inglobeaza toate ramurile care fac posibila intregirea sa ca si concept, intr-un acord perfect si cu un scop precis: incantarea simturilor. Insa cum ar fi oare daca nu auzul ar fi simtul cu care receptam muzica? Muzica este liantul notelor muzicale, rezultanta intre creativitatate si abilitatea de a stapani un instrument muzical. Fie ca insumeaza ore de repetitii si cantari la diverse instrumente sau ore de procedee ...
5 comentarii / citit de 2198 ori
feble / marți, 19 oct 2010
Bambi-nele au dat lovitura!

Surorile din trupa Bambi tin cont de situationalitate si le merge bine! Atunci cand scriu versuri, fetele iau in calcul evenimentele cu rezultate financiare si compun pe acea idee, desigur, piese care starnesc emotii si ti se intiparesc in memoria afectiva. Imi este greu sa identific genul muzical abordat de surorile Bambi ! Au inceput cu melodii adolescentine, au continuat cu ceva scandal, au trecut prin-o perioada de transformari de stil, au cochetat cu muzica ...