feble / marşi, 05 apr 2011
The Animals & Friends - despre muzica (Inna, Lady Gaga, Jessie J, Amy Winehouse)

Jukebox a fost sambata gazda unui concert care ne-a amintit de Old School Music si cat de important este un show live, mai ales cand formatia este una din Generatia de Aur: The Animals and Friends! Show-ul a fost unul de nota 10 +, deasemenea organizarea. Clubul Jukebox ne-a oferit posibilitatea de a vorbi cu membrii trupei si am aflat cateva lucruri interesante, pe care nu aveti voie sa le ratati. Ca un rezumat, cei din band nu au ascultat muzica romaneasca si ...
comenteaza stirea / citit de 2604 ori
feble / marşi, 05 apr 2011
Adevaratul motiv al divortului Oana - Pepe?

EL - cunoscut drept una dintre cele mai bune voci masculine din Romania. EA - recunoscuta drept un caracter puternic, un debit verbal care se activeaza argumentativ in orice situatie, chiar si atunci cand este certata cu adevarul. Da, astazi ii avem in reflectoarele muzicii pe cei doi viitori fosti sot si sotie, Pepe si Oana Zavoranu. De ce? Pentru ca efectul de agenda al mass media ne sugereaza ca nu putem sa ii ignoram pe cei doi, dat fiind faptul ca sotii Pascu ...
8 comentarii / citit de 1856 ori
Raluxxx / luni, 04 apr 2011
Benjamin Biolay: Superbul rebel al muzicii franceze

Despre Benjamin Biolay, 36 de ani, s-au auzit foarte des urmatoarele: tip dotat, supradotat, baiat frumos, incapatanat, provocator, antipatic, incorect, excentric. Biolay a debutat in forta inca de foarte tanar, la inceputul anilor 2000 cu melodii pop. In 2002 se casatoreste cu Chiara Mastroiani, fiica lui Marcello Mastroiani si a lui Catherine Deneuve, iar in 2004 realizeaza impreuna cu ea un foarte frumos album de interior, "Homme ". Urmarea e mai putin ...
30 comentarii / citit de 2226 ori
feble / vineri, 01 apr 2011
HI-Q - 15 ani de activitate

Industria muzicala este un domeniu cu multe satisfactii dar si cu obstacole. De-a lungul anilor, trupele se reinventeaza, adopta stiluri diferite, realizeaza colaborari din cele mai diverse, se mai despart, se reunesc si cate si mai cate...important este sa reziste in timp iar piesele lor sa fie recunoscute de urechile publicului odata cu trecerea anilor. HI-Q s-a infiintat acum 15 ani in Brasov si de atunci au reusit sa se mentina pe piata. Constant, au oferit ...
3 comentarii / citit de 3013 ori
Raluxxx / vineri, 01 apr 2011
Femme Fatale, o adevarata revenire pentru Britney

Britney Spears nu are inca 30 de ani, dar putem spune ca a trait mai multe vieti. Casatorii, divorturi,copii, depresii foarte mediatizate, probleme cu justitia....In 2007 si in 2008 a lansat doua albume (Blackout si Circus), care au avut drept scop sa sublinieze intoarcerea sa in chip de printesa pop. Aceasta revenire a fost putin convingatoare. Apoi mai multe cantarete pop americane au inceput sa invadeze topurile, incepand cu Lady Gaga, Katy Perry si KeSha, toate ...
8 comentarii / citit de 2192 ori
webmaster / joi, 31 mar 2011
Bleu Noir: O calatorie dincolo de tenebre

Au trecut cam trei luni de cand Mylene Farmer a lansat albumul Bleu Noir, un album ce a luat fanii pe neasteptate, nimeni stiind ca roscata ar fi petrecut timp in studio. Spre deosebire de lansarile anterioare, Bleu Noir reprezinta o noutate prin directia muzicala urmata si prin muzicienii cu care Mylene a colaborat, si anume Moby, Archive si RedOne. Da, este primul album din constructia caruia lipseste cu desavarsire Laurent Boutonnat, cel care pana acuma a fost ...
1 comentarii / citit de 2548 ori
Raluxxx / miercuri, 30 mar 2011
Avril Lavigne - Mai asezata, mai putin nervoasa

Avril n-a asteptat niciodata atat de mult inainte de a lansa un nou album. La patru ani dupa "The best damn thing", starul de origine din Ontario, care astazi are 26 de ani (si care are deja activ un divort), revine, in sfarsit, cu Goodbye Lullaby, un album solid cu 17 piese, incluzand si cantecul ascuns (Alice din coloana sonora a filmului Alice in Tara Minunilor), versiunile acustice si piesa bonus, un remake al lui "Bad Reputation", imnul punk-rock al lui Joan ...
22 comentarii / citit de 1826 ori
Puggy / joi, 17 mar 2011
S-a lansat "Bleu Noir", noul videoclip Mylene Farmer!

Poti celebra trei decenii de cariera, in patru minute de material? Raspunsul este da! Fiindca dragii mei, "Bleu noir" nu este doar o alta compozitie pe teme bine alese de artista, ci "Bleu noir" reprezinta un rezumat atit vizual cit si prin versuri a tot ceea ce numim azi Univers Mylene Farmer. N-am sa ma intind prea mult la descrieri, fiindca vorba multa, saracia omului. Una peste alta insa, frumusetea versurilor a fost completata astazi de un clip, care in ciuda ...