habarnam / miercuri, 01 oct 2008
Desteapta-te romane si culca-te la loc

Nimic nu se potriveste mai bine cu astenia de toamna ca zicalele din popor ale formatiei Altar, prin glasuitorul ei acid, Andy Ghost. In caz ca nu ati fost atenti, lumea se duce incet-incet dracului: criza financiara mondiala, despartirea 3 SudEst, pomenile electorale si, nu in ultimul rand, neimplinirea lui Tudor Chirila cu Andreea Raicu. A venit toamna. Din pacate pentru activistii de mediu, in Romania incalzirea globala nu prea se face simtita asa ca, brusc, e si ...
7 comentarii / citit de 2908 ori
Msokoto / miercuri, 01 oct 2008

Adio Stuff din Vama Veche

La tara cu voi, hipioti, punkeri, rockeri si chetari, boemi [sau nu] cu totii. Vin si eu. Caci Vama se inchide pentru voi, pentru noi. Hai sa facem loc [pentru ca n-avem incotro] noului complex rezidential [finalizat in 2010] in care un apartament va costa intre 950 de euro si 1350 de euro pe metru patrat, la care se adauga TVA. Clar, aici nu mai e de ancorat, hai sa strangem umbrelutele, sa ne luam slapii si sa taram corturile spre alta plaja pustie, sa dam si noi ...
19 comentarii / citit de 3308 ori
habarnam / marți, 30 sep 2008
Pentru doamne

MG & Melanie - Gentleman Imagineaza-ti pentru 5 minute ca esti femeie. Daca chiar se intampla sa fii, atunci imagineaza-ti ca esti o femeie proasta. Daca nu tre' sa-ti imaginezi nimic, aprinde-ti o tigare si fa-te comoda, fa. Ai aflat singura sau ti s-a spus de vreo 247 de ori pana acum ca "Viata e grea". Pe o scara de la 1 la 10, unde 1 este intratul la o facultate din Romania si 10 epilatul inghinal cu ceara, Viata si greutatea ei aferenta ar obtine cam ...
4 comentarii / citit de 1313 ori
Bettyboop / marți, 30 sep 2008
Loredana Groza si Madonna

Mi s-a pus un nod in gat prima data cand am auzit minunata sintagma: Loredana, Madonna Romaniei. Apoi, usor usor, am inteles ca raportandu-ne la ceea ce suntem, adica nimic la scara mondiala, este perfect adevarata. Problema a aparut cand Lori a inceput sa creada ca ea chiar este Madonna, si nu a Romaniei, nici a lui Rafael, nici macar a lui Boncea.Nu-i contest calitatile vocale si este posibil sa fie chiar mai talentata decat Madonna, care nu a excelat niciodata la ...
8 comentarii / citit de 3273 ori
Bettyboop / marți, 30 sep 2008
Recenzie Stereophonics - "Pull The Pin"

Desi a fost infiintat la inceputul anilor 90, cariera grupului galez a inceput cu adevarat in 1997, cand au fost primii artisti care au semnat cu V2 music, un nou label, creat de Richard Branson, taticul lui Virgin, odata cu albumul Word Gets Around. Cel de-al patrulea album, You Gotta Go There To Come Back, aparut in 2003 este cu siguranta cel mai matur produs muzical al formatiei, atat din punct de vedere muzical cat si al versurilor, Maybe Tomorrow fiind cel mai ...
3 comentarii / citit de 1656 ori
Bettyboop / marți, 30 sep 2008
Penurie de subiecte in muzica romaneasca

Incercand sa vanez o compozitie muzicala autohtona pe care s-o comentez, am observat ca majoritatea stirilor din domeniu se axeaza pe barfe sau adevaruri din viata personala a artistilor, partea cu compusul si creatia nefiind deloc prolifica (ca sa nu spun ca nu exista). In ultimele zile, se evidentiaza clar ce ne doare pe toti, muzical vorbind : 1. A scapat Tudor Chirila de Andreea Raicu si speram sa se conformeze principiului Torturati-l pe artist , se spune ca ...
2 comentarii / citit de 1023 ori
Msokoto / vineri, 26 sep 2008
Montuga - a fi sau a nu fi niste mioritici?

Montuga este o trupa noua, de-a noastra, oricat de derutant ar vrea sa fie misterul din jurul ei. Nu se stiu prea multe, s-a aflat accidental ca ar fi romani. Ghinionul lor, s-a cam dus secretul. Montuga sunt un fel de Morandi ca stil si ca metoda de lansare [si mai incep si cu `M`]. Ascultand piesa [`Sofia`], tragem clara concluzie ca este cat se poate de comerciala, o sa prinda bine in toate cluburile cu pitipoance si nu numai, in toate discotecile provinciale si va ...
6 comentarii / citit de 1841 ori
Msokoto / miercuri, 24 sep 2008
Campania electorala cumpara pe oricine

Surorile din trupa Bambi, Raluca si Denisa au marturisit ca inca nu au inceput sa semneze contracte pentru vreo cantare in cadrul campaniei electorale [grav, grav, mai bine s-ar grabi, cine stie cand mai apuca vreun asa-zis concert]. De acest lucru nu se ocupa ele, ci impresarul lor, Axinte, de la Vacanta Mare [unii mai rai ar putea zice ca la asa trupa, asa impresar.. mie doar incepe sa-mi fie clar insuccesul lor muzical]. "Noi nu avem nici o preferinta [hai, ca ar ...