habarnam / sâmbătă, 06 sep 2008
Pentru manelistul timid din tine. Episodul I: Femeia lui Marutza

Andra si Adrian Minune - E noapte si e tarziu (live) Avem deseori prostul obicei de a face o diferentaclara intre muzica anosta si manele pentru ca manelele sunt, domne, intruchiparea raului etern in varianta OTV, pe cand muzica anosta are pur si simplu alt target, unul ce inca isi foloseste imprimanta ca suport de farfurii.Previzibil sau nu, eu nu sunt de acord. Daca ai taria de caracter sa canti "unocean de-ai fi, m-as ineca zi de zi', de exemplu, e clar ca ...
4 comentarii / citit de 1526 ori
Msokoto / vineri, 05 sep 2008
Aproape 17 ani de cand vocea live a incetat

In urma cu 62 de ani Farrokh Bulsara se nastea pe insula afiricana Zanzibar. Asa si? Pai 24 de ani mai tarziu el infiinta trupa Queen, iar asta [zic eu] e mare scofala. Intotdeauna mi-a placut ca in showurile sale, una din multele note distinctive ale lui Freddie Mercury a fost folosirea unei bare pentru sustinerea microfonului in timp ce canta. Nu stiam care-i povestea, dar dadea bine, era ceva specific lui. Am aflat mai apoi ca la inceputul carierei microfonul era ...
7 comentarii / citit de 1133 ori
Msokoto / vineri, 05 sep 2008
Bufonul de Aur

Banica Junior e mostra perfecta de `asa nu`. Eu l-am vazut aseara, la tv, dn greseala, iar el se vede zilnic, in oglinda, voit. Eu il vad un mascarici, el se vede un artist complex. Eu zic ca aia nu e o voce, el zice ca e un Elvis al Romaniei. Doamneee fereste! Din ciclul pretentii penibile de vedeta penibila Banica a vrut ca intreaga piata sa fie inchisa pe perioada repetitiilor sale de dinaintea spectacolului Cerbul de Aur. Si pentru ca era o pretentie penibila, cum ...
1 comentarii / citit de 1547 ori
habarnam / miercuri, 03 sep 2008
Shaorma sau despre kitsch ca fenomen socio-economico-gastronomic

Plus 2 - Shaorma Cam asta ar fi momentul in care lumea ma banuie ca nu am viatapersonala si ma dau toata ziua pe youtube pentru a dezgropa morti obscuri depop-dance-prost. Ei bine nu. Chiar daca Romania i-auitat cu nesimtire, pentru mine Plus 2 au ramas in categoria selecta a celormai mari si penibile esecuri muzicale, flancati asexual de Indiggo si N5. Pentrucei cu memorie scurta, Plus 2 sunt trupa ce a atins culmile gloriei cu refrenul"Haide vino la ...
2 comentarii / citit de 931 ori
habarnam / duminică, 31 aug 2008
Sciatica lui Dracula

Marius Dragomir - Party in Transylvania Exista muzica buna si exista muzica ta.Asta vrea sa spuna ca sunt piese pe care-ti dai seama ca-ti raman pantaloniimici, ca brusc te primesc colegii in echipa de baschet sau piese pe care-ti dauprimele cosuri. Si desigur exista VH1 Classics, dar cine prindea VH1 cand amcopilarit eu? Context: Aveam vreo 12 ani, eram in clasa a5a. Eramintr-o tabara si nu invatam cum sa ma opun exercitarii arbitrare a ...
2 comentarii / citit de 730 ori
habarnam / vineri, 29 aug 2008
Cum l-a citit Corina pe Nietzsche

Corina - Gimme your love Confuza mea preferata, Corina, a reusit sareziste tentatiei de a scoate un clip de vara cu ea in bikini pe plaja. A scosin schimb un clip de vara cu ea in bikini in studio. Un pas inainte sau problemecu bugetul. E retro asa cum ii place ei si de prost gust asa cum imi place mie,deci la sfarsitul zilei toata lumea e fericita iar eu pot sa ma uit in gol intimp ce balele dispretului pentru rasa umana mi se scurg din coltul gurii. O ...
6 comentarii / citit de 970 ori
Msokoto / miercuri, 27 aug 2008
Inca un concert

Si ne-am dus iar in Fabrica... Nu ne-am grabit, stiind ca oricum nu avea sa inceapa la ora stabilita - 9. Dar, surprinzator, chiar a inceput concertul la ora stabilita. S-a tinut in spatioasa curte a Fabricii, dar asta nu inseamna ca tineretul pogo-ist nu s-a inghesuit cu jind in primul metru patrat din fata scenei, acoperind tot ce inseamna "scena". Da' de fapt eu nu am chef sa scriu despre concertul asta, care s-a auzit prost, la fel ca la EMIL, la fel ca la ...
12 comentarii / citit de 940 ori
Msokoto / vineri, 22 aug 2008
A fost Sziget, a fost R.E.M.

Szia! Nu stiu pentru voi, dar pentru mine azi se incheie o saptamana de intense reamintiri ale weekendului trecut. Adica Sziget. Da, al' din Budapesta. Iar acum o sa ma refer fix si exact la amintirile legate de concertul R.E.M. Da, magnificul concert. Acu' o saptamana, pe vremea asta, ma pregateam pentru lungul drum cu trenul spre destinatie. Ajunsi in Budapesta am luat-o la pas spre insula, pentru ca ungurii au o capitala frumoasa si de plimbat si cascat gura prin ...