dianavlase / marşi, 25 nov 2008
Nigel Kennedy la Sala Palatului

Luni seara, 24 noiembrie 2008, Sala Palatului a fost acordata la vioara lui Nigel Kennedy. Incepand cu ora 19.30 pana la ora 22.20 trupa binecunoscutului violonist a dat o reprezentatie de mare clasa. Am fost placut surprinsa sa observ sala plina. Publicul, de toate varstele, nationalitatile si aplecarile culturale, abia astepta un moment de "piano" ca sa poata aplauda cu forta. Norman Lebrecht spune ca "practica naste perfectiunea", iar in cazul lui Nigel as putea ...
comenteaza stirea / citit de 1171 ori
dianavlase / luni, 24 nov 2008
M&G la Malibu - un concert nu prea reusit..

Vineri, 21 noiembrie a avut loc inca un concert asteptat. Sau, cel putin, asta am inteles eu. In club Malibu au cantat cei de la M&G. As vrea sa spun ca a fosr un eveniment reusit. Dar as minti putin. Au venit putini "fani" iar baietii au cantat cam in varful buzelor. Dincolo de faptul ca s-a intarziat, (dar un artist isi permite sa intarzie, nu? Si Lenny a intarziat doua ore, ha ha...) au intrat in scena scurt pe doi, au cantat pe fast-forward, au plecat ...
8 comentarii / citit de 1676 ori
dianavlase / luni, 24 nov 2008
Recenzie albumul de debut Amy Winehouse - "Frank"

"Frank" este albumul de debut al lui Amy Winehouse. Probabil ca pe aceasta artista o cunoaste toate lumea. Nu atat pentru albumul "Back to Black", care a fost un real succes si care a facut inconjurul lumii in mai putin de doua luni de la lansare, cat pentru faptul ca Amy tine prima pagina a tabloidelor din toata lumea, cu excesele ei in ale drogurilor si alcoolului. "Frank" a fost lansat in octombrie 2003 de catre cei de la Island Records, in UK, iar in noiembrie ...
3 comentarii / citit de 2171 ori
dianavlase / vineri, 21 nov 2008
Un NIMIC senzational

O voce senzationala nu iti asigura, intotdeauna, succesul. Motiv pentru care trebuie sa multumim cerului ca a existat Philip Koetler, supranumit si parintele marketing-ului. Omul acesta a scris adevarate tratate despre orice a dorit sa vanda/promoveze. A creat stiri din nimic, care sa atraga atentia publicului consumator de muzica si, implicit sa isi promoveze clientii. Aruncand un ochi in curtea vecinului, poate-poate ii moare odata capra, revista Billboard afirma ...
comenteaza stirea / citit de 2141 ori
webmaster / marşi, 18 nov 2008

If I were a boy, paduri cutreieram...

Fara nicio ezitare sustin ca hitul iernii 2008 este capodopera fenomenalei interprete Beyonce – If I Were A Boy. Prin aceasta reprezentare, interpreta ne readuce aminte ca un cantec reprezinta o creatie artistica muzicala ce trebuie INTERPRETATA. Interpretarea se realizeaza prin intonatie, sentimente, atitudine, tehnica vocala, voce. Si toate acestea glazurate cu talent. Aceasta interpretare este o capodopera deoarece respecta cu profesionalism toate aceste aspecte, ...
24 comentarii / citit de 3340 ori
dianavlase / luni, 17 nov 2008

Lideri de opinie... sau nu!

Pe 30 noiembrie 2008 nu au loc doar alegerile pentru Parlament. Pe 30 noiembrie 2008 se spulbera visele cantatorilor din Romania. Nu ale alegatorilor, care au renuntat de mult sa viseze, pentru ca si-au vazut atatea vise spulberate (salarii mai mari, caldura in scoli, batrani care sa nu moara de foame in casa), ci ale artistilor, a caror pusculita nu se va mai umple asa de repede pana la... campania prezidentiala de anul urmator. Acum nu e cazul sa aruncam cu pietre ...
2 comentarii / citit de 1445 ori
dianavlase / luni, 17 nov 2008
Fani Eminem, pregatiti-va!

...sa mai asteptati putin viitorul album al notoriului rapper. Intr-adevar, un material foarte cerut si foarte dorit, albumul care se pare ca va iesi in 2009 a strans deja mii de fani. Dupa ani in care artistul a stat in spatele cortinei, Slim Shady se intoarce. Insa... nu deocamdata. E adevarat, single-ul Relapse, care da si titlul albumului de comeback, a fost lansat in urma cu ceva timp si se bucura de ceva succes in topuri atat in State, cat si peste Ocean, ...
12 comentarii / citit de 2719 ori
webmaster / vineri, 14 nov 2008
Recenzie Dido - "Safe Trip Home"

Critica muzicii romanesti este determinata printre altele si de comparatia cu artisti internationali. De aceea ne permitem sa prezentam si evolutia muzicii de afara. Cum de ce? Pentru ca muzica unor artisti straini este mai evoluata cu cel putin 25 de ani decat salata orientala romaneasca. Daca tot va inspirati, lasati deoparte muzica greceasca (grecule, ce tanar esti), indiana(iadu kibara) si cea turceasca (shacadam) si treceti in sir indian la ascultat muzica. Stiu ca ...