habarnam / sâmbătă, 12 apr 2008

'Cand se impreuna nestine cu fiece obraz parte barbateasca'*

Samwell - What What (In the Butt) Disclaimer: Sunt putine lucruri care pot fi spusedespre clipul de mai sus. Unul ar fi ca regizorul s-a uitat la American Beautyde prea multe ori. Un altul ar fi ca, de la Revolutia Franceza incoace, nu credca drapelul Frantei a mai fost fundalul unei manifestari considerate revoltatoarede un numar atat de mare de oameni. Un al treilea ar fi ca, analizandantecedentele de tipul Inchizitiei, religia crestina si simbolurile ei nu ...
comenteaza stirea / citit de 828 ori
habarnam / joi, 10 apr 2008
Cum se sinucide un manelist

Cristi Nuca - Ai fost perversa Uitati ACUM toata muzica 'care' atiascultat-o. A fost degeaba, poate doar un exercitiu pentru ceea ce vaurma. Iar ceea ce urmeaza e triumful artei asupra durerii umane, asupraratiunii, asupra umanitatii, asupra tot. Clipul in sine este arta. Refrenul este un imnmagistral al suferintei de corazon. Fara indoiala, psihotica succesiune aimaginilor pe fundalul soloului scartza-scartza ar inmuia chiar si sufletul dinzapada siberiana lui ...
5 comentarii / citit de 1694 ori
habarnam / miercuri, 02 apr 2008
Eterna reintoarcere

Andreea Balan - Prinde-ma, aprinde-ma Oricat de dezbracata ar fi Andreea Balan,eu tot la fata ei am sa ma uit. Si asta nu pentru ca ii respect intimitatea pecare si-o vara in camera de filmat ci pentru ca este ceva fundamental gresit lafata ei; ceva cu nasul, dar nu stiu exact ce. Cert este ca indiferent cu catefurtunuri se va stropi Andreea pe fund, in fund, pe langa fund, ochii mei vorsta lipiti de figura ei incantata de lucrul manual. Andreea ne spune povestea ...
4 comentarii / citit de 1258 ori
habarnam / luni, 24 mar 2008
Frisoane cu Puya, Keo si Laura

Puya feat. Keo si Laura - Viata noua Am racit groaznic si speram ca asta va fisingura tortura a weekendului. Ei bine, ca de obicei, un rau nu vine niciodatasingur; de data asta raceala mea tine de mana un mAďż˝nage a trois: hip hop, popsi rock alternativ, adica Puya, Laura si Keo, voci ce nu ma lasa sa-mi tarai inliniste oasele febrile dintr-un pat intr-altul. Schilodul triunghi amoros se desfasoaradupa cum urmeaza: Puya e un peste, Laura o curva, iar Keo, in rolul ...
7 comentarii / citit de 2544 ori
habarnam / duminică, 16 mar 2008
Aventurile lui habarnam cu metalarii

Scena de metal, hardcore si genuriadiacente s-a adunat sambata seara, cu mic, cu mare in Live Metal Club sasarbatoreasca inceputul unui turneu grandios, Adrenaline Tour, ce va ravasitara in lung si-n lat: Bucuresti, Cluj, Timisoara. Pretextul muzicalo-vizualpentru a te mucifica in trei locatii diferite este oferit de Coma, Altar siImplant pentru Refuz. Ordinea este aleatorie pentru ca nu exista cap de afis:sunt toti deci o apa si-un pamant pentru ca trupele sunt ...
4 comentarii / citit de 1049 ori
habarnam / vineri, 14 mar 2008
Fetisuri muzicale

WFS - Sleep Command World Future Sound este o trupa insuficientbagata in seama. Exista de ceva ani buni in Budapesta iar vocea ei apartineuneia din febletile mele muzicale, Gabi Szorad, nume cunoscut probabil celor 10fani BIO din Bucuresti. Videoclipul absolut incantator promoveazacel de-al doilea album al trupei, Por el Fugitivo. Din nefericire, nu cred ca osa apara prea curand la televizor. Evident, este o chestie de gusturi. Eu una as prefera de o mie de ori ...
comenteaza stirea / citit de 579 ori
habarnam / duminică, 09 mar 2008
Trupe faine. Episodul cu ciuperci

Ieri, de ziua mamei mele, am fost la concert. Mushroom Story la Muzeul Tzaranului Roman. Muzeul Tzaranului Roman, sau MtzR pentru cunoscatori, se afla la capatul unei ulite prafuite si desfundate, folosite din cand in cand ca drum forestier de camionagiii care transporta marmotele mov. Aseara a nins in Bucuresti cu martisoare cu buburuze si era frig asa ca teresa clubului a fost incalzita de diversi muzicieni ramasi, in seara asta sau definitiv, fara formatie. Stateau ...
5 comentarii / citit de 879 ori
habarnam / joi, 06 mar 2008
Trupe faine. Episodul cu groove

Nu stiu ce faceati voi in anii 70 dar eu, depasind impedimentul de a nu ma fi nascut inca, eram in Green Hours, ascultand The Others. Probabil nu ati auzit de ei: sunt niste obscuri ghidusi, plini de flori, cu palarii, bucle si bratari. Sunt funk. La ce sunt buni ei? Ei bine, ei sunt trupa care ar trebui sa-ti sune in cap cand te plictisesti la ore si desenezi la sfarsitul caietului de fizica, pe care ii asculti vara in drum spre mare, pe care dansezi cu un pahar de ...
comenteaza stirea / citit de 832 ori
habarnam / luni, 03 mar 2008
Despre cunoasterea de sine

Animal X - Balada (live) - un hit ce a facut inconjurul lumii. E ceva dubios cu tine daca incurajezi oamenii sa-ti spuna Vierme, Soparla sau Hiena. In plus, nu poti sa canti dar te incapatanezi sa-ti deghizezi escapadele sexuale sub titlul 'Trupa Animal X se intalneste cu fanele'. Intr-o lume normala, astea sunt semne ca nu e cazul sa te autointitulezi 'artist' sau 'entertainer' si prietenii ar face bine sa te reorienteze catre alte trasee profesionale. Ei ...