Msokoto / vineri, 31 oct 2008
Fizz isi schimba blana, dar naravul ba

E perioada de come back a `starurilor` de pe intreg mapamondul, se pare. Incepand cu Britney si terminand cu no-name-urile indigene. Si toti se intorc mai curati, mai uscati, senzatia de prospetime. Abordeaza alt stil, alt look, fac ce ii reprezinta, cica [vezi Animal chiX]. In aceeasi cratita s-a bagat de curand siiii.. tam-tam-tam.. omul cu blana, operatie de marire a penisului, film erotic, femei de la companiile de escorta, bani cacalau din Glina, unicul - si ...
8 comentarii / citit de 1629 ori
habarnam / joi, 30 oct 2008
Despre suisuri si coborasuri intr-o vedeta

Connect-R - Nu-ti pierde dragostea Din categoria 'poetul de la marginea muzicii', Asociatia '4 picioare pentru o dragoste noua' l-a ales pe hiphoperul transfigurat in poet urban gospel pentru o intensa campanie de mediatizare a poeziei, dragostei si sentimentului pur in mediile de tipul www.pitzipoanca.org . Clipul incepe apocaliptic cu un citat din nimeni altul decat Excelenta Sa, Connect-R, de profesie ganditor adanc. Sfarsitul lumii continua apoi cu imagini ...
17 comentarii / citit de 2287 ori
habarnam / luni, 27 oct 2008
Animalutzele se intoarce

Animal X - Nisip purtat de vant Artistii mei preferati s-au intors cu un nou hit. Artistii mei preferati din categoria 'am viermi intestinali si se vede, oh yeaah' s-au intors cu o noua emomanea. Tinerii cu evidente probleme nutritionale (nu ca-s slabi ci ca n-au volum la voce) au iesit victoriosi din pubertate. Si-au tras niste instrumentisti care asuda non-stop pentru a face fata challenge-ului care este instrumentalul Animal X si, si mai important, au ...
80 comentarii / citit de 2971 ori
habarnam / luni, 27 oct 2008

Cum debutezi

David Jordan - Sun Goes Down Prince, Michael Jackson, Justin Timberlake, Craig David si o fata din India au facut impreuna un copil. El se numeste David Jordan si a aparut in viata mea intr-o frumoasa dupa-amiaza de luni, pe VH1, cand faceam febra. De ce este baiatul asta relevant pentru lumea muzicala, ati putea intreba? La prima vedere m-ati putea banui ca l-am ales pe el pentru ca in mod evident nu stie cand sa se opreasca din pensat. Desi nu ati fi foarte ...
comenteaza stirea / citit de 1112 ori
Msokoto / vineri, 24 oct 2008

Uite SenZuala, nu-i SenSuala!

Tragedie!! Simona nu mai are voie sa fie sensuala! Asta pentru ca fostul impresar sau iubit sau ambele al lui Bety din trupa Etnic nu mai vrea asta. Mai exact, nenea Baron a inregistrat in 2004 numele "Senzual la OSIM pentru o trupa cu care abia acum vrea sa revina in forta. [acum, ca sa revii, nu trebuie sa fii fost candva? cine-i trupa asta Senzual si in ce debara cu usa inchisa a prestat pana acum? si apropo de lansat: cand s-a lansat trupa asta de revine acum ea ...
13 comentarii / citit de 3197 ori
habarnam / joi, 23 oct 2008
Folk you sau cum sa-ti insulti fanii

Reclama: Ciucas Montanfest 2008 (Baniciu, Andries, Vintila) Imaginarul plictisit al advertisingului romanesc este populat in genere de animale personificate, nebuni si oameni simpli din popor, cu o doza fermecatoare de schizofrenie: marmota care invelea ciocolata in staniol, cerbul Cornel, omul cu 'halatu', cat e halatu'? si atot-prezentul cuplu Dorel-Mariana. Recent, o noua categorie de personaje a aparut pe lista rateurilor in materie de promovare: expiratii. ...
4 comentarii / citit de 1464 ori
habarnam / luni, 20 oct 2008
Pentru fanii Blaxy si Britney

Gregorio de Rumania - Teledependent Cand am povestit despre Blaxy Girls si Britney Spears, unii au spus ca sunt rea. Ca ma bag in viata personala a oamenilor, ca plagiatul nu inseamna neaparat lipsa de valoare, ca artistii merita respect. Am apreciat incoerenta acestor pareri, nascute fara indoiala dintr-o lipsa de cultura ce l-ar infiora pana si pe Jiji si, ca semn de pace, le propun un artist adevarat, pe gustul lor. Fara indoiala el nu merita judecat. Nu ...
6 comentarii / citit de 2346 ori
habarnam / luni, 13 oct 2008
Insipida Spears

Britney Spears - Womanizer Britney Spears nu a murit, nu a facut un copil, nu a luat droguri, nu a fost prinsa fara chiloti. Britney a facut ceva si mai plictisitor de atat: s-a relansat. Dupa numaratoarea mea, ar fi cam a 15-a oara cand se intampla asta de cand s-a despartit de Justin Timberlake, acum cel putin un mileniu muzical. In ultimii ani Britney a lucrat intens la o schimbare de imagine: a schimbat canapelutele comode de la MTV cu primele pagini ale ...