critica_muzicala / vineri, 19 dec 2008
Hrusca, omul care ma enerveaza azi

Cineva sa imi arate barlogul criogenic in care isi retrage Hrusca carcasa nemuritoare sa hiberneze 10 luni pe an. Nu stiu care o fi punctul lui slab, o fi usturoi, o fi argint. Habar n-am, dar merita sa imi risc pielea ca sa ucid bestia cu pleata rara. Ati vazut ca nu imbatraneste si tot timpul are parul la aceiasi marime? Nu e om! In fiecare an, prin noiembrie se aburca din vagauna nesfanta in care isi odihneste de eoane trupul aberant, cu foame de bani si colinde ...
77 comentarii / citit de 4737 ori
dianavlase / miercuri, 17 dec 2008

Sunt shukar, am audienta

"Miercuri seara, invitati in emisiunea Antenei 1, "Acces Direct", Viorica si Ionita din Clejani alaturi de fiica lor Marga, au atins in intervalul 18:40 - 19:00, 11 puncte de rating, ceea ce inseamna ca in acel moment peste un milion doua sute de telespectatori urmareau emisiunea. Show-ul moderat de Madalin Ionescu a fost lider de audienta pe acel tronson orar." Fara sa fac publicitate site-urilor aferente caselor de discuri, am gasit citatul de mai sus. Intamplator, ...
12 comentarii / citit de 5914 ori
Bettyboop / sâmbătă, 13 dec 2008
Tiganeala cu Damian Dracghici la Sala Palatului!

Am avut o presimtire, se pare. Nu-mi amintesc in viata mea sa fi mers la o mizerie mai mare. Nu am luat in calcul faptul ca acest concert facea parte dintr-un program "Arta contra drog", in care este clar ca s-au investit bani muuuulti. Sper ca dl. Balaceanu Stolnici s-a simtit asa cum ii doresc eu pentru ca si-a asociat imaginea cu acest eveniment , ca si Printesa Brianna Caradja care ne-a anuntat ca vom sta in picioare tot spectacolul, o invit sa dea exemplul, insa ...
12 comentarii / citit de 3368 ori
dianavlase / vineri, 12 dec 2008
Din seria "amintirile ne chinuiesc", azi DEMMO

Demmo - 7 zile de 8 ori Nu este deplasat sa iti aduci aminte de lucruri care au marcat perioade ale tineretii tale. Fireste, asta nu face din lucrurile respective, opere de arta. Nicidecum! Am aluneat de la un clip la altul, As XX, L.A., Bambi, Andreea Balan, Evrik si lista poate continua, pana marti. Dincolo de penibilul momentului actual, care nu ma lasa sa privesc cu aceiasi ochi artisti care, de altfel, nu mi-au placut niciodata prea mult, nu am cum sa nu ...
4 comentarii / citit de 1428 ori
MuzicaBuna / vineri, 12 dec 2008
Un penibil la Posta Redactiei

Un articol mai vechi de pe siteul asta a starnit indignare si defulare in mintea si sufletul unui valoros artist: Lost Angel. Aici este articolul, iar in finalul lui - unde in alta parte?! - gasiti ceva vorbe despre staru` in cauza, vorbe ce merg ca unse cu titlul `Indrazneste sa fii "penibil"!` - pozele din articole sunt tot cu dansul. Bun. Daca baiatul asta, tanar fiind, n-ar cutreiera aiurea, l-am lasa sa se zbata si certe singur, pe intuneric, asa, ...
8 comentarii / citit de 1539 ori
dianavlase / joi, 11 dec 2008
Ce tare a fost la Kusturica!!!

Aseara a fost mult asteptatul concert Emir Kusturica si No Smochking Orchestra. Minunat. Evenimentul a inceput, surprinzator, la ora 8 fix, organizatorii dand dovada de o punctualitate iesita din comun. In deschidere au "performat" cei de la Zdob si Zdub. Moldovenii au inceput in forta si asa au ramas timp de o ora, cu un show de exceptie, live (daca mai are sens sa spun), care te facea sa te ridici de pe scaun si sa canti in "dulsili grai" piesele care i-au facut ...
7 comentarii / citit de 1527 ori
dianavlase / joi, 04 dec 2008
Sade - one life album

Saxofonul care mergea perfect cu piesa "Smooth Operator" promitea cel putin una dintre cele mai bune artiste ale lumii - Sade. Cele 13 piese de pe albumul de debut "Lovers Live" au fost o izbucnire imbucuratoare... si atat. Au trecut 18 ani de cand cele mai bune doua piese ale artistei au fost lansate: "Smooth Operator", care a fost vedeta albumului, si "No Ordinary Love". Din pacate, piesa "Your Love Is King" nici nu a fost amintita, desi sunt de parere ca ar fi ...
comenteaza stirea / citit de 1897 ori
webmaster / miercuri, 03 dec 2008

Cronica eveniment - ERIKA

Era ora 19:15 cand am ajuns in Fabrica. La intrare era coada iar inauntru nu aveai unde sa arunci un ac. Plin de emotie, in fata a peste 1000 de oameni, Cabral a fost gazda evenimentului incepand cu ora 20:00. Momentul de deschidere a apartinut trupei de teatru PassePartout - Dan Puric care i-a impresionat pe cei prezenti cu cele doua momente de coregrafie pregatite. Au urmat cei de la Habar, formatia aradeana care il are la voce pe Andrei Galut, castigatorul ...
comenteaza stirea / citit de 1446 ori
dianavlase / marți, 02 dec 2008
Recenzie cel mai nou album Kanye West - "808`s & Heartbreaks"

Ego-ul sau supradimensionat si firea temperamentala sunt aproape la fel de impresionante ca si ingeniozitatea muzicala a lui Kanye West. Luna aceasta, mai precis pe 24 noiembrie, artisul si-a lansat cel de-al patrulea album, "808`s & Heartbreaks", acesta fiind precedat de "The College Dropped Out" in 2004, "Late Registration" in 2005 si "Graduation" in 2007. Anul acesta West si-a pierdut mama si a fost nevoit sa se desparta de logodnica sa, Alexis Phifer, asa ca ...