habarnam / joi, 03 iul 2008
De ce esti pedofil daca iti place Cleo

Cleopatra Stratan - Noapte buna Ca sa parafrazez un artist autohton depahar si voie buna, Cleopatra nu piere, ea se transforma. Devine din ce in cemai clar pentru mine ca am fost binecuvantati, ca natie, cu Britney Spears-anoastra, copilul-minune a carui trecere catre pubertate o vom privi voyeuristicpe MTV. E adevarat ca inceputurile lui Britney au fost mai umile dar romaniisunt extrem de perseverenti pe calea gresita. Piesa in sine nu iese din tiparul ...
5 comentarii / citit de 1009 ori
habarnam / miercuri, 04 iun 2008
Sunt blonda, cum procedez?

Simona Sensual - Armani, Cavalli Doamnelor si tinerilor domni in care joacaintens hormoni anihiland astfel centre importante ale gandirii, Simona Sensualse intoarce. Din pacate nu se intoarce si pleaca. Pentru aceia dintre voi mai putini versatiin muzica contemporana de beat si playback, Simona Sensual este nimfa ce s-alansat in cariera muzicala facand bungee jumping topless. Lucru ce, desi greude crezut, o diferentiaza pe Simona Sensual de femeia moderna, care nu ...
2 comentarii / citit de 925 ori
habarnam / miercuri, 04 iun 2008
Sunt bruneta, oare mai sunt sanse?

Oana Zavoranu - Pusa pe fapte Polivalenta Oana Zavoranu, cunoscutaelectoratului PRM sub denumirea de "Aia a lu' Pepe", Querida sau Donsoaraconsilier de imagine a lui Vadim Tudor s-a lansat muzical. Din videoclipintelegem ca ea e un fel de Britney Spears autohtona, haituita injust depaparazzi cand ea, ca orice om in fond, face sex salbatic din priviri cuaparatul de filmat. Melodia e captivanta. Un nou imn alemanciparii femeii in desuuri pentru ca, altruista cum e, ...
comenteaza stirea / citit de 1065 ori
habarnam / marți, 27 mai 2008
Adela Popescu

Adela Popescu - Maine vine iar Imi place Adela Popescu! Bine, nu ca actrita sau ca aparitie televizata asezonata cu penibilul specific AcasaTv, ci doar ca interpreta a piesei de mai sus. Un refren ce-ti ramane in cap, un videoclip doar inspirat de alte creatii straine si per total o balada ce-si gaseste echilibrul discret fara a aluneca in vreo angoasa gotica de prost gust. Adela Popescu s-a consacrat prematur, pierzandu-si virginitatea in compania ...
5 comentarii / citit de 1012 ori
habarnam / marți, 27 mai 2008
Pe-un picior de plai, pe-o gura de Smiley

Smiley - Preocupat cu gura ta Din categoria "Cea mai romantica declaratieemanata de sepcile lui Smiley", astazi hitul personalitatilor disociate alemicului talent muzical ce nu putea face breakdance. Dupa ce si-a tarat sangelede incornorat in lipsa mea, ataca acum, cu aplombul specific al cantaretilor cese stiu mai inalti decat Alex, tema amorului implinit. Pe scurt "Pe bune i-asinjura, dar gura mea e prea ocupata cu gura ta". Urban, romantic dar in acelasitimp ...
4 comentarii / citit de 1808 ori
habarnam / luni, 19 mai 2008

Aventurile lui habarnam cu hiphoperii

La 2 saptamani dupa ceaiul dansant de laArenele Romane in compania cremei pline de testosteron a hardcore-uluiromanesc, festivalul Noisefun s-a intors cu editia numarul 2, dedicatahiphopului. Vineri, in aceasi locatie somptuoasa, Marco Polo si Torae, CTC, PhiLife Cypher si EMC au incantat urechile si pantalonii largi a ceea ce s-arputea numi cocheta adunare non-gangsta a hiphopului bucurestean. Incinta si-a deschis portile in fatacuriozitatii mele circumspecte in ...
1 comentarii / citit de 641 ori
habarnam / vineri, 09 mai 2008

Nu baga furculita in priza, Tatyana!

Tatyana Spiru - Eu sunt electro Lume, lume! Am gasit-o pe prietena lui
4 comentarii / citit de 678 ori
habarnam / marți, 06 mai 2008

Aventurile lui habarnam cu hardcoristii

Cu chiu, cu vai, cu ploaie, cu intarzieri afost NoiseFun Festival. Evenimentul, ce se doreste a fi primul festival dehardcore din Romania,a reunit duminica dupa-amiaza la Arenele Romane o mana de oameni. Mana malnutritacu foarte putine degetele, trebuie spus. Recunosc inca de la inceput cainteresul meu fata de manifestare tinea mai mult de poze si nu de muzica pentruca eu si hardcorul avem o relatie bazata pe remarci sarcastice cu privire laritualurile animalice de ...
6 comentarii / citit de 925 ori
habarnam / duminică, 04 mai 2008
Cand suferi si n-ai motiv

Keo - Ploua cu lacrimi Cel mai trist si indurerat artist depop-rock elvetian din Romania,Keo pentru prieteni, si-a lansat recent noul videoclip. El, Keo, e trist. El,videoclipul, e si mai trist. Ma bucura insa sa observ ca intr-un final Keo,roman fiind, a reusit sa vorbeasca romana cu accent romanesc. O realizareremarcabila, dupa mine. A meritat asteptarea. Clipul, tributar James Blunt si Radiohead,il prezinta pe Keo plin de angoase la un pian in padure. Tema ...